Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Обвиниха бивш министър на финансите в лихварство (обзор) Стоян Александров ще отговаря за 75 кредита за милиони, раздадени срещу солени лихви

Гръцкият президент към Турция и Македония: Времената на нахлуване на европейска територия са отминали безвъзвратно

Здравец Хайтов представя нови разкрития за гроба на Левски

Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Вилна зона край бивши уранови мини вече ще ползва питейна вода Водните сдружения трябва да имат договори с „В и К”

Вежди посвети на Снежа завръщане в изкуството Изложба скулптура и рисунка в столичната галерия на „Сан Стефано“ 22

Николина Ангелкова се срещна с Андрю Форбс, законодателен директор към Сената на САЩ

Пистова ракета с 330 коня

Спортното направление Volkswagen Motorsport създаде първия състезателен автомобил на базата на седмото поколение Golf. Машината е конструирана според изискванията на сериите TCR (Touringcar Racer International) и вече дебютира с победа в осмия кръг от надпреварата на австрийската писта „Ред Бул” в Шпилберг.

Бялата ракета грабва окото с аеродинамичните си форми и компоненти. Колата стъпва върху състезателни 18-инчови джанти. В сравнение със стандартния Golf следата е разширена с 40 см. Мощен сплитер цепи въздуха пред бронята отпред, а голямо карбоново крило в задната част осигурява необходимото притискане към пистата.

Двулитров бензинов мотор с турбо пълнене и директно впръскване изпраща към колелата чудовищната мощ на 330 коня и максимален въртящ момент 410 Nm. Пилотът превключва чрез лостчета на волана предавките на DSG трансмисията с двоен съединител. Състезателят се настанява в черупкова седалка, има предпазен ролбар над главата, а пътническата кабина отговаря на изискванията за сигурност на Международната автомобилна федерация FIA.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете