Александър Манолев стана обвиняем за злоупотреби със средства от ЕС Определена му е гаранция от 100 000 лева

Синовете на богат бизнесмен били сред нападателите в Шри Ланка

По Великден в Бургас паркирането ще е безплатно

Реновират жп гарите „Подуяне“ и „Искър“ за 1,2 млн. лева

Смърт на магистрала и в църква

„Булгартрансгаз“ обяви търг за изграждане на две компресорни станции към интерконектора със Сърбия Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 351,6 млн. лева

Лом разказа историята си с великденски яйца

Вицепремиерът Марияна Николова на конференция в Унгария за 575-ата годишнина от Варненската битка

Лютви Местан е платил паричната си гаранция от 10 000 лева

Ева Лонгория в супер форма 10 месеца след като роди

ГЕРБ създава Председателски съвет с партиите, които подкрепиха евролистата

Румен Леонидов представи „Покаяние Господне“

ЦИК: Във всички райони на страната ще се проведе машинно гласуване

Изоставеното в Пловдив бебе за малко да бъде блъснато от кола Майката, зарязала детето, се оказа просякиня от старозагорското село Обручище

Бракониер се скри от полицаи в кучешка колиба, аверът му скочи с брадва на униформен

Пистова ракета с 330 коня

Спортното направление Volkswagen Motorsport създаде първия състезателен автомобил на базата на седмото поколение Golf. Машината е конструирана според изискванията на сериите TCR (Touringcar Racer International) и вече дебютира с победа в осмия кръг от надпреварата на австрийската писта „Ред Бул” в Шпилберг.

Бялата ракета грабва окото с аеродинамичните си форми и компоненти. Колата стъпва върху състезателни 18-инчови джанти. В сравнение със стандартния Golf следата е разширена с 40 см. Мощен сплитер цепи въздуха пред бронята отпред, а голямо карбоново крило в задната част осигурява необходимото притискане към пистата.

Двулитров бензинов мотор с турбо пълнене и директно впръскване изпраща към колелата чудовищната мощ на 330 коня и максимален въртящ момент 410 Nm. Пилотът превключва чрез лостчета на волана предавките на DSG трансмисията с двоен съединител. Състезателят се настанява в черупкова седалка, има предпазен ролбар над главата, а пътническата кабина отговаря на изискванията за сигурност на Международната автомобилна федерация FIA.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.