На 26 април 2019 да почерпят

Пиенето на алкохол подобрява паметта

Във Върховния административен съд е постъпила жалба срещу решението на ЦИК за избор на доставчик на машините за гласуване

Китайска база на Марс отворена за посетители Съоръжението се намира в пустинята Гоби

Местят финала за Купата през уикенда

„Медицински надзор“ започна проверка по случая с мъжа, който почина вчера пред Пета градска болница

Путин: КНДР се нуждае от гаранции за сигурност Първата среща на върха Москва-Пхенян продължи над 5 часа (обзор)

Полицията в Шри Ланка е арестувала трима души и е открила гранати в Коломбо

Милиони губи хазната от сивия сектор в строителството Не можем да вдигнем заплатите при търгове с критерий най-ниска цена, категорични са от бранша

Йозджан Дениз и Аслъ Енвер пяха в Израел

„Труд Уикенд“ – един вестник за празниците

Армията „окупира” София за 6 май Близо 1000 души набиват крак на жълтите павета на Гергьовденския парад

Данъчните провериха 1800 заможни българи Получиха информация за 51 купени автомобила в чужбина

Двама души са загинали при стрелба в Москва

Мехмед изоставен заради липса на пари (обзор) Намереното бебе в Пловдив без малко да загине на паркинг

Турчин поведе на рали „България“

Турският пилот Мурат Бостанджъ („Форд Фиеста R5“) очаквано поведе след първия ден на рали „България“ – кръг от Европейския рали трофей (EРT) с коефициент 4, като спечели 6 от деветте специални етапа. Фаворитът за титлата има аванс от над 1,1 мин. пред единствения си сериозен конкурент – Рашид ал Кетби (Дубай) със същия автомобил, който бе първи в останалите три отсечки.
Българската битка е за третото място и я водят Георги Василев с „Мицубиши Лансър Ево 9“, който изостава с над 3 минути от лидера. Четвърти се движи Борис Григоров със „Ситроен С2 S1600“, като той спука на два пъти гуми. Двамата си разменяха местата през деня и разликата между тях е само 8,6 сек, но те имат и сериозна конкуренция за бронза – Рок Турк (Словения) с „Пежо 208“ и унгарецът Золтан Бесеней („Рено клио R3T“) са плътно зад тях с малка разлика във времето.
Турският шампион Бостанджъ заложи на тактика в първия ден, като взе категорично двете минавания на най-дългия етап „Шиндар” и първо победи Ал Кетби с 30 секунди, а след това и с 25 сек. аванс. В другите отсечки той заложи на по-сигурното преминаване и така пилотът от Дубай спечели два етапа, както и последния за деня – специалния по улиците на Самоков.
От стартиралите 19 екипажа до финала стигнаха 12, в неделя са последните пет скоростни отсечки в 46-ото издание на състезанието. Сред отпадналите екипажи няма сериозни инциденти и пострадали пилоти и навигатори.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.