Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Отново никой не прояви интерес към емблемата на ЦСКА, НАП сваля цената с 20%

Отново никой не е пожелал да купи правата върху емблемата на ЦСКА. Това вече се случи един път и срокът за подаване на оферти за купуване беше удължен до 15 юли, а тайният търг трябваше да се състои на 17 юли.

Говорителят на Националната агенция за приходите Росен Бъчваров обясни за „Дневник“, че предстои да бъде обявена нова процедура.

По неговите думи този път началната цена ще бъде намалена с 20%. Първоначално логото на червените беше оценено на 3 680 360 лева, но след това съкращение сумата ще стане 2 944 288 лева.

Предстои НАП да обяви датите за подаване на заявки и организиране на търга, което ще се случи на официалния сайт на агенцията. Бъчваров не коментира какво ще бъде предприето, ако и този път никой не пожелае да купи емблемата.

Емблемата на ЦСКА беше обявена на публичен търг от НАП, след като беше заложена като част от дълга на червените към приходната агенция. С продажбата й агенцията може да си върне част от задължението в размер на 11 милиона лева, натрупано от ЦСКА през последните години.

НАП реално продава две емблеми на червените. Първата, която е регистрирана на 22 ноември 2004 г., е без трите звезди и не включва услугите от клас 41 на Международната класификация на стоките и услугите, свързани със спортната дейност.

Втората емблема е тази с трите звезди върху нея, включва услугите от клас 41. Нейната регистрация изтече на 20 юни, но пет дни по-рано изпълнителният директор Александър Тодоров е внесъл искане за подновяването й.

Освен тях в цената са включени и правата над марката „Лидерът ЦСКА“. Това беше вестник за червения клуб, който се издаваше в края на миналия век и просъществува до 2000 г. Марката „Лидерът ЦСКА“ е регистрирана през 2002 г. със срок на действие до август 2020 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.