Макрон пред Путин: Дълбоко вярвам, че историята и съдбата на Русия са в Европа

Матю Нимиц: Няма окончателно решение по спора за името на Македония

Кучето Ричи, което откри хероин за 12 млн. лв. Пратката пътувала от Турция за Белгия в ТИР, натоварен с чували теракол

И Зоран Заев беше при папа Франциск (ВИДЕО)

Рахой няма да свиква предсрочни парламентарни избори в Испания

Българин откупи картина за милиони и я върна у нас

25 лева за ден плаж в Гърция Копърки подбиват цените, возят без документи

Китай: От търговска война със САЩ няма да има печеливши

Вижте акцентите от броя на “Труд” в събота, 26 май 2018

Съдът остави в ареста шефа на КАТ-Благоевград, другият излезе срещу 7000 лева

Нинова в Галиче: Дайте пример на цяла България – изгонете мутрите от властта!

За втора вечер абитуриентите в Благоевград показаха стил и красота на червения килим

Певицата Емилия ранена в катастрофа Пострадал е и годеникът й Жорж Башур, а 19-годишният му син е в критично състояние

Каракачанов участва в тържеството за 142-та годишнина от епилога на Априлското въстание и гибелта на Бенковски

Папа Франциск израснал с българско кисело мляко Понтифът обеща, че скоро ще посети България по покана на премиера Борисов

Тестваха електробус за Велико Търново и Горна Оряховица

Велико Търново и Горна Оряховица искат електробуси да превозват пътници между двата града. По този повод в понеделник чешки електрически автобус бе тестван по линията между старта столица и железничарския град.

“Разходът е с шест пъти по-малък от дизеловите автобуси с двигател Евро 5. Електрическият автобус изразходва по 12 стотинки ток без ДДС на километър”, коментираха експерти.

Представителят на чешката марка Емил Кимак уточни, че стартовата цена е около 400 000 евро, с около 100 000 евро по-висока от един нов дизелов автобус, но с около 50 000 евро по-ниска от на тролейбус. “Инвестицията се избива за 6 г”, допълни Кимак.

Той допълни, че електробусът “Сор” изминава по 220-250 километра с едно зареждане. Работи с батерии, които се пълнят с 380 волта ток нощем чрез трифазен контакт. Двигателят е асинхронен, с водно охлаждане. При пътуване по наклон батерията се зарежда от кинетичната енергия.

Велико Търново е сред градовете, които ще получат приоритетно финансиране за интегриран градски транспорт. Парите ще дойдат по проект за около 10 електробуса.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.