Бойко Борисов пристигна в Лондон за инвестиционния форум за Западните Балкани

Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

Тестваха електробус за Велико Търново и Горна Оряховица

Велико Търново и Горна Оряховица искат електробуси да превозват пътници между двата града. По този повод в понеделник чешки електрически автобус бе тестван по линията между старта столица и железничарския град.

“Разходът е с шест пъти по-малък от дизеловите автобуси с двигател Евро 5. Електрическият автобус изразходва по 12 стотинки ток без ДДС на километър”, коментираха експерти.

Представителят на чешката марка Емил Кимак уточни, че стартовата цена е около 400 000 евро, с около 100 000 евро по-висока от един нов дизелов автобус, но с около 50 000 евро по-ниска от на тролейбус. “Инвестицията се избива за 6 г”, допълни Кимак.

Той допълни, че електробусът “Сор” изминава по 220-250 километра с едно зареждане. Работи с батерии, които се пълнят с 380 волта ток нощем чрез трифазен контакт. Двигателят е асинхронен, с водно охлаждане. При пътуване по наклон батерията се зарежда от кинетичната енергия.

Велико Търново е сред градовете, които ще получат приоритетно финансиране за интегриран градски транспорт. Парите ще дойдат по проект за около 10 електробуса.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.