На 11 декември 2018 да почерпят

Зрелищен дуел във „Фермата“ отстреля още един участник преди финала

Венецуела и Русия ще проведат съвместни военни учения

Макрон обеща повишение на минималната заплата със 100 евро

Конституционният съд на Молдова отново отстрани Додон

Доналд Туск: Няма да предоговаряме Брекзит, но сме готови да помагаме на Великобритания

Откриха случаи на ку-треска по овце във Видиинско, заразен е и мъж

Проф. Георги Близнашки: Във Франция хората знаят за какво протестират, а у нас имат странни искания

Кметът на Благоевград с послание към децата в „Часът на приказния разказвач“: Няма по-хубаво място от дома

Министър Ангелкова: Туризмът хармонира с екологията, а лифтът е най-екологичния вид транспорт

Европа с отлична оценка за пътищата ни Асфалтът отговаря на всички стандарти, показват взетите проби, анализирани в Италия

Заев до Каракачанов: Мое право е да бъда македонец и да говоря македонски език

Пената и Любко заедно за ЧРД на Ганчев

Станишев: България и Румъния са изпълнили всички критерии за Шенген, играе се непочтена игра

Сайтът за глоби на КАТ рухна заради нов софтуер (обзор) Блокирани са и системите за издаване на шофьорски книжки

Ето диетата, с която Руслан Мъйнов стопи 25 килограма

Помните ли как изглеждаше любимият на много от нас актьор Руслан Мъйнов преди години? А как изглежда сега? Преди няколко години той се подложи на интересна диета наречена „Зоната”, пише actualno.com. Диетата на доктор Бари Сиърс от Бостън е придобила огромна популярност сред милиони американци и европейци.
Правилата на хранене в „Зоната“

Д-р Бари Сиърс съветва да се храним всеки ден според едно желязно правило – въглехидратите да са 40% от менюто, а протеините и мазнините да са по 30%. За улеснение е групирал в примерни менюта храните от протеини и от въглехидрати.

Най-важно е да се контролират нивата на инсулин. Това води до оптимална работа на организма, при която човек не се уморява физически и умствено и няма проблеми с излишни мазнини.

Такова хранене не е от ден до пладне, а се препоръчва до живот. Неудобството е, че на всяко ядене трябва да се изчисляват и калориите. Те не трябва да надхвърлят 500 ккал за основно хранене и 100 ккал за междинно. Препоръките са като при всички диетолози – много сурови зеленчуци, плодове, ядки и 1,5-2 литра вода. Изхвърлете наситените мазнини, полуфабрикатите и соленото от менюто.

Приемането на много въглехидрати означава по-голямо производство на инсулин, а той е отговорен за натрупването на мазнини в коремната област и ханша. Спасението са протеиновите храни, които отключват хормона глюкагон, който пък има обратно действие на инсулина и изгаря подкожните мазнини.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.