Осъдиха руската шпионка Мария Бутина на 18 месеца затвор

Кон препуска в насрещното по магистрала „Хемус“ (ВИДЕО)

Проверяват сигнал за замърсяване на река Тунджа Според очевидци в голям участък водата се е покрила с пяна и се е усещала задушлива миризма.

Катастрофа край Козлодуй, моторист загина на място

Иранската държавна телевизия забрани временно еквивалента на „Стани богат“

Самолет на руската авиокомпания „Аерофлот“ кацна аварийно в Рига Аварията е вследствие на сблъсък с птица, няма пострадали пътници

Интензивен е трафикът на магистрала „Струма“ Най-натоварено е движението край Благоевград

Тръмп: Ценя помощта на Русия и на Китай по севернокорейския въпрос

Водата в Генерал Тошево е замърсена с пестициди

Местан завежда дело за клевета срещу прокуратурата Той отрече да е виновен за катастрофата край село Загорско, при която загина 6-месечно бебе

„Отмъстителите: Краят” се готви да чупи рекорди

АПИ: Шофьорите да не използват аварийната лента по автомагистралите за по-бързо придвижване

Рамуш Харадинай предлага забрана за сръбски официални лица в Косово

Еврокомисарят по правосъдието Вера Йоурова: Независимостта на съдебната система е под заплаха в страни като България, Унгария, Полша и Румъния

Земетресение от 4,4 по Рихтер край остров Крит

Ето диетата, с която Руслан Мъйнов стопи 25 килограма

Помните ли как изглеждаше любимият на много от нас актьор Руслан Мъйнов преди години? А как изглежда сега? Преди няколко години той се подложи на интересна диета наречена „Зоната”, пише actualno.com. Диетата на доктор Бари Сиърс от Бостън е придобила огромна популярност сред милиони американци и европейци.
Правилата на хранене в „Зоната“

Д-р Бари Сиърс съветва да се храним всеки ден според едно желязно правило – въглехидратите да са 40% от менюто, а протеините и мазнините да са по 30%. За улеснение е групирал в примерни менюта храните от протеини и от въглехидрати.

Най-важно е да се контролират нивата на инсулин. Това води до оптимална работа на организма, при която човек не се уморява физически и умствено и няма проблеми с излишни мазнини.

Такова хранене не е от ден до пладне, а се препоръчва до живот. Неудобството е, че на всяко ядене трябва да се изчисляват и калориите. Те не трябва да надхвърлят 500 ккал за основно хранене и 100 ккал за междинно. Препоръките са като при всички диетолози – много сурови зеленчуци, плодове, ядки и 1,5-2 литра вода. Изхвърлете наситените мазнини, полуфабрикатите и соленото от менюто.

Приемането на много въглехидрати означава по-голямо производство на инсулин, а той е отговорен за натрупването на мазнини в коремната област и ханша. Спасението са протеиновите храни, които отключват хормона глюкагон, който пък има обратно действие на инсулина и изгаря подкожните мазнини.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.