ЦСКА атакува и през Трансилвания

Знаменитости отдават почит на Арета Франклин

Още през 2015 г. трябвало да сменят дисковия масив В резервния център на Търговския регистър работят само климатиците

ПРАВО НА ОТГОВОР

Катар налива $15 млрд. в турската икономика

Скарлет Йохансон е най-високоплатената актриса в света

Коли и камиони вървят по мост на 5 века Кадин мост в село Невестино е построен през далечната 1470 г.

Скандинавските авантюри на ЦСКА

Посолството на САЩ в Прищина: Косово и Сърбия нямат неограничена свобода на действие

20 изчезнали след срутването в Генуа (ИНФОГРАФИКА) Рим обяви извънредно положение, деблокира 5 млн. евро

Вашингтон заплашва Анкара с нови санкции, ако пастор Андрю Брънсън не бъде освободен

Нападнаха с бомби офис на италианската крайнодясна партия „Лига“

Директорът на „Аварийна помощ“ пред „Труд“: Открито е опасно нерегламентирано сметище в София

„Балкански синдром“ влиза в учебника по литература Задължителните текстове ще са подредени в девет теми, учениците също ще могат да предлагат произведения

327 медикамента заличени от пазара 867 продукта са били одобрени от агенцията

Ето диетата, с която Руслан Мъйнов стопи 25 килограма

Помните ли как изглеждаше любимият на много от нас актьор Руслан Мъйнов преди години? А как изглежда сега? Преди няколко години той се подложи на интересна диета наречена „Зоната”, пише actualno.com. Диетата на доктор Бари Сиърс от Бостън е придобила огромна популярност сред милиони американци и европейци.
Правилата на хранене в „Зоната“

Д-р Бари Сиърс съветва да се храним всеки ден според едно желязно правило – въглехидратите да са 40% от менюто, а протеините и мазнините да са по 30%. За улеснение е групирал в примерни менюта храните от протеини и от въглехидрати.

Най-важно е да се контролират нивата на инсулин. Това води до оптимална работа на организма, при която човек не се уморява физически и умствено и няма проблеми с излишни мазнини.

Такова хранене не е от ден до пладне, а се препоръчва до живот. Неудобството е, че на всяко ядене трябва да се изчисляват и калориите. Те не трябва да надхвърлят 500 ккал за основно хранене и 100 ккал за междинно. Препоръките са като при всички диетолози – много сурови зеленчуци, плодове, ядки и 1,5-2 литра вода. Изхвърлете наситените мазнини, полуфабрикатите и соленото от менюто.

Приемането на много въглехидрати означава по-голямо производство на инсулин, а той е отговорен за натрупването на мазнини в коремната област и ханша. Спасението са протеиновите храни, които отключват хормона глюкагон, който пък има обратно действие на инсулина и изгаря подкожните мазнини.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.