„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

Зелената империя – тъмната страна на WWF От 20 години швейцарската офшорка е оплетена с политико-икономически лобита в страната ни

Ген. Тодор Бояджиев разкри как е било подслушвано посолството на САЩ

Осъдиха на смърт 16 туркини за принадлежност към ИДИЛ

“Пирин” прекъсна серията от загуби

Северна Корея желае да започне диалог със САЩ

Юнкер: Македония е на прав път, може да получи препоръка от ЕК до няколко месеца

Депутатът Николай Бошкилов напуска ръководния екип на БСП-Благоевград

Обилни снеговалежи и силен вятър тази нощ и утре, червен код в областите Смолян и Кърджали

От Българска банка за развитие обявиха, че нямат участие в сделката по продажбата на ЧЕЗ

Нови боеве са избухнали Източна Гута

Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

Ето диетата, с която Руслан Мъйнов стопи 25 килограма

Помните ли как изглеждаше любимият на много от нас актьор Руслан Мъйнов преди години? А как изглежда сега? Преди няколко години той се подложи на интересна диета наречена „Зоната”, пише actualno.com. Диетата на доктор Бари Сиърс от Бостън е придобила огромна популярност сред милиони американци и европейци.
Правилата на хранене в “Зоната”

Д-р Бари Сиърс съветва да се храним всеки ден според едно желязно правило – въглехидратите да са 40% от менюто, а протеините и мазнините да са по 30%. За улеснение е групирал в примерни менюта храните от протеини и от въглехидрати.

Най-важно е да се контролират нивата на инсулин. Това води до оптимална работа на организма, при която човек не се уморява физически и умствено и няма проблеми с излишни мазнини.

Такова хранене не е от ден до пладне, а се препоръчва до живот. Неудобството е, че на всяко ядене трябва да се изчисляват и калориите. Те не трябва да надхвърлят 500 ккал за основно хранене и 100 ккал за междинно. Препоръките са като при всички диетолози – много сурови зеленчуци, плодове, ядки и 1,5-2 литра вода. Изхвърлете наситените мазнини, полуфабрикатите и соленото от менюто.

Приемането на много въглехидрати означава по-голямо производство на инсулин, а той е отговорен за натрупването на мазнини в коремната област и ханша. Спасението са протеиновите храни, които отключват хормона глюкагон, който пък има обратно действие на инсулина и изгаря подкожните мазнини.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.