Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

VW задмина Toyota по продадени коли

Най-големият автомобилен производител в света вече е Volkswagen. За първите шест месеца на 2015 г. германският концерн успя да свали Toyota от първото място по продадени коли. Малко не достигна на немците да го направят още през 2014-а, когато финишираха с 90 хиляди по-малко превозни средства. Volkswagen навакса минималното изоставане от 1 януари до 31 юни 2015-а. За изминалото шестмесечие новият световен лидер по продажби е пласирал 5,04 милиона коли (-0,5% в сравнение със същия период на 2014 г.), докато Toyota може да се похвали с 5,02 милиона (-1,5%). Така с 20 хиляди автомобила повече Volkswagen за първи път в историята си се качва на трона за най-големия производител. На трето място остава американският гигант General Motors, който бе №1 от 1931 до 2007 г., преди да бъде изместен от Toyota.

Сега японците с четирите си марки сдават първото място заради кризата на местния пазар и в Югоизточна Азия. Но продължават да бъдат силни позициите на Toyota в Северна Америка, където Volkswagen от години прави неуспешни опити за пробив. Германците продават ударно в Китай и там реализират около 30% от продукцията на 12-те си марки. Но новините за борсовата криза в народната република и предстояща стагнация на пазара са на път да разклатят могъществото и на Volkswagen, и на Toyota.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.