На 26 април 2019 да почерпят

Пиенето на алкохол подобрява паметта

Във Върховния административен съд е постъпила жалба срещу решението на ЦИК за избор на доставчик на машините за гласуване

Китайска база на Марс отворена за посетители Съоръжението се намира в пустинята Гоби

Местят финала за Купата през уикенда

„Медицински надзор“ започна проверка по случая с мъжа, който почина вчера пред Пета градска болница

Путин: КНДР се нуждае от гаранции за сигурност Първата среща на върха Москва-Пхенян продължи над 5 часа (обзор)

Полицията в Шри Ланка е арестувала трима души и е открила гранати в Коломбо

Милиони губи хазната от сивия сектор в строителството Не можем да вдигнем заплатите при търгове с критерий най-ниска цена, категорични са от бранша

Йозджан Дениз и Аслъ Енвер пяха в Израел

„Труд Уикенд“ – един вестник за празниците

Армията „окупира” София за 6 май Близо 1000 души набиват крак на жълтите павета на Гергьовденския парад

Данъчните провериха 1800 заможни българи Получиха информация за 51 купени автомобила в чужбина

Двама души са загинали при стрелба в Москва

Мехмед изоставен заради липса на пари (обзор) Намереното бебе в Пловдив без малко да загине на паркинг

VW задмина Toyota по продадени коли

Най-големият автомобилен производител в света вече е Volkswagen. За първите шест месеца на 2015 г. германският концерн успя да свали Toyota от първото място по продадени коли. Малко не достигна на немците да го направят още през 2014-а, когато финишираха с 90 хиляди по-малко превозни средства. Volkswagen навакса минималното изоставане от 1 януари до 31 юни 2015-а. За изминалото шестмесечие новият световен лидер по продажби е пласирал 5,04 милиона коли (-0,5% в сравнение със същия период на 2014 г.), докато Toyota може да се похвали с 5,02 милиона (-1,5%). Така с 20 хиляди автомобила повече Volkswagen за първи път в историята си се качва на трона за най-големия производител. На трето място остава американският гигант General Motors, който бе №1 от 1931 до 2007 г., преди да бъде изместен от Toyota.

Сега японците с четирите си марки сдават първото място заради кризата на местния пазар и в Югоизточна Азия. Но продължават да бъдат силни позициите на Toyota в Северна Америка, където Volkswagen от години прави неуспешни опити за пробив. Германците продават ударно в Китай и там реализират около 30% от продукцията на 12-те си марки. Но новините за борсовата криза в народната република и предстояща стагнация на пазара са на път да разклатят могъществото и на Volkswagen, и на Toyota.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.