Възрастен мъж е в тежко състояние, след като автобус го блъсна на пешеходна пътека в Пловдив

Крушарски събра „Локо“ (Пд) на обяд

Станимир Стоилов поема тим в Китай

Над 200 изложители представят свои изделия на Осмия национален събор на овцевъдите Проявата традиционно ще е край Петропавловския манастир над Лясковец

Изложба разказва за Шумен в парламента

Вижте на кого кой номер се падна на жребия за бюлетината на евровота ГЕРБ ще е №12, БСП - №18

Деца сътвориха красота в Благоевград

Учени откриха опасни бактерии в електронните цигари

КПКОНПИ проверява Красимир Каракачанов за недекларирани имоти

Апелативният съд в Търново върна делото „Червеите“ за ново разглеждане от първата инстация

Министър Желязков: Създадена е организация за контрол по време на предстоящите празници

Област Монтана намаля с 2577 души

6 г. затвор за трафикант, удавил шестима иракчани

Зам.-министър Нанков: Магистрала „Хемус“ може да бъде готова през 2023 г. През юни започват процедурите за последните 90 км

Поставят прегради срещу самоубийци на две метростанции в София

Българските биопродукти: Къде се къса веригата производство – маркетинг

Проф. Димитър Хаджиниколов председател на УС на Фондация ФАЕЛ

В момента пазарът на биопродукти се оценява на около 75 млрд. долара. Това е един от най-бързо растящите глобални пазари – през 2000-та година е бил само 18 млрд. дол. За приблизително 15 години се е увеличил повече от 4 пъти!

По време на финансовата криза 2007 – 2009 г. имаше известно забавяне на темпа на нарастване, но след 2010 г. той отново е висок, особено в Северна Америка (САЩ). Извършва се концентрация на маркетинга, но не и на производството!

Кой е най-големият проблем у нас четете в „Български фермер“ тук.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.