Германец олекна с 2 000 евро в Поморие

Македонският външен министър Никола Димитров: Договорена е рамката за компромис за името

С полагане на цветя Благоевград почете 142 години от смъртта на Георги Измирлиев-Македончето

Вижте най-шантавите превозни средства на баловете в София (СНИМКИ и ВИДЕО)

80 000 къса контрабандни цигари иззеха при спецакция във Враца

Президентът на Полша Анджей Дуда нарече Русия главна заплаха за НАТО

Крадци потрошиха и обраха пет автомобила в Монтана

Борисов в болница “Свети Георги” в Пловдив: Как може при такова финансиране огромно да говорим, че няма пари за здравеопазване? То е грехота!

Шофьор на автобус загина при катастрофа край Пловдив Навлязъл в насрещното движение и се блъснал в мантинела

Мълния удари две жени край германския град Бохум

Обявиха за незаконно изграденото казино към хотел „Маринела“

Мъж нападна полицай в Дупница след пътно произшествие, защото работил бавно

14-годишен катастрофира с крадена кола в ограда на къща в Каварна

Вътрешността на автомобилите е по-мръсна от кошче за боклук

Спецпрокуратурата обвини петима души за трафик на чужденци през България

Път край Дунав мост става езеро след дъжд

Участъкът след граничната бариера на Дунав мост по пътя Русе – Силистра пак стана езеро след поройния дъжд. “Аварийни екипи на пожарната и общината отводняваха участъка до кръстовището към “Свободна зона” с най-голямата 3000-кубикова моторни помпа”, съобщиха от общинската управа. За късмет няма закъсали хора с автомобили в дълбоката над 1 м локва. През уикенда ремонтът в румънската част на моста предизвика опашка от чакащи ТИР-ове и коли.

Изпомпваната вода е отведена с шлангове до Дунава. Тя се събира на пътя заради съществуващия сгуроотвал на “Топлофикация – Русе” в района. Съоръжението спира оттичането на повърхностните води, тъй като е изградено в близкото дере. Общината има проект за отводняване, с който да се заустват водите. Нужните 2 млн.лв. не могат да се отпуснат по ОП “Регионално развитие” и трябва да се осигурят от държавния бюджет. Участъкът е част от републиканската пътна мрежа.

“Преди 15 г. терените са отстъпени на ТЕЦ-изток за сгуроотвали, които са надградени без строително разрешение и пътят остава в ниската част”, обясниха от областно пътно управление. Така шосето не може да се отводнява и непрекъснато се руши. Пътят е проектиран с повърхностно отводняване, а канавката е зарината. Двата резервоара за 1500 кубика вода са недовършени и изкопите трябва да се чистят периодично. От топлофикационното дружество твърдят, че го правят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.