Златна мечка и за родното кино от Берлин (ОБЗОР) В “Не ме докосвай” една от главните роли се изпълнява от Ирмена Чичикова, а копродуцент е Мартичка Божилова

Георги Първанов: Едно разследване на сделката с ЧЕЗ би дало повече информация

Премиерът Бойко Борисов с 10-годишна прогноза: Балканите ще са най-хубавото място за живеене Проекти за 30 млрд. евро ще променят региона, каза министър-председателят

109 банди разбити при акции на ГДБОП 860 обвинения след разследвания на антимафиотите

НС да даде зелена светлина за „Белене“ Партиите употребили за политически цели референдума за нова атомна централа

Съдът остави за постоянно в ареста съпрузите, обвинени за убийството в столичния квартал “Люлин”

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 26 февруари 2018

Русенец създаде една от най-бързо развиващите се компании в Силициевата долина

Двуметрови преспи блокират страната Комбинацията със студения арктичен въздух, който се спуска към Балканите от север, създават опасна обстановка на пътищата

Земетресение с магнитуд 5,5 по Рихтер край бреговете на Япония

Бандити няма, но ги хващат

Фънки и Хилда Казасян жури в „Като две капки вода“

„Юнайтед“ би „Челси“, Жозе не трепна

Мария и Мегз заровиха томахавките След като получи приза за Попфолк идол на годината, Фики се прибра да отпразнува изписването на първородния му син

„Лацио“ лети към Шампионската лига

10-годишно момче обърка нафталин със захар

10-годишно момченце от Благоевград обърка нафталин със захар, погълна от препарата и попадна в Спешен център. Нелепият инцидент станал около 19,30 часа, съобщава struma.bg.

Марти видял пакетчето, решил, че е захар, но още при първото преглъщане на малкото топче усетил тежък и неприятния вкус. Благодарение на бързата реакция на бащата е предизвикано повръщане и незабавно е потърсена лекарска помощ. Интоксикацията на организма е овладяна в спешно отделение на благоевградската болница, направена е промивка и след стабилизиране на състоянието му пострадалото дете е освободено.

От МБАЛ – Благоевград поясниха, че адекватната реакция на родителя е била изключително важна в случая, защото поглъщането на нафталин може да доведе до парене и сериозно изгаряне. Попадането в очите също е рисково.

В търговските мрежи се продават опаковки с нафталин, които на външен вид приличат на таблетки с бонбони и наистина може да се объркат дори и от възрастен човек, препаратът се разпознава по специфичната миризма.

Само преди ден в болницата е обслужено и 3-годишно момиченце, което налапало капсула от перилен препарат. Майката реагирала своевременно и до сериозно последствия с натравяне не се стигнало. След промивки на стомаха детето е освободено.

Преди седмица в реанимация на МБАЛ – Благоевград бе прието 2-годишно момченце с интоксикация, след като погълнало препарат за чистене на печки. Тогава бяха засегнати хранопроводът и устната кухина на детето.

Медиците предупреждават препаратите и опасни вещества да се съхраняват на недостъпно за децата място, ако все пак се стигне до инцидент, опитайте се да предизвикате повръщане и незабавно се свържете с лекар.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.