Какви здравни вноски дължат българите в чужбина

Спипаха обявен за национално издирване извършител на престъпление

Арестуваха трима надзиратели от варненския затвор

Вулканът Килауеа на Хавайските острови продължава да изригва

Депутатът от БСП Валентин Ламбев: Жителите на Камен спят с по три катинара на вратите заради престъпността

Руснаци са заподозрени за нападението с „Новичок“ срещу Сергей Скрипал и дъщеря му

Павликени и Калъраш със съвместен проект за управление на извънредни ситуации

Двигател V8 и 435 коня за градски Aston Martin Дребосъкът Cygnet се превърна в свиреп "звяр"

Интернационална катастрофа затвори пътя Шумен-Силистра Молдовка удари украински ТИР, в тях се блъсна румънско "Рено"

Шефът на БАБХ: До два дни ще стане ясно дали чумата е тръгнала по околните села

МВнР на Гърция: Излявлението на Мария Захарова е пример за незачитане и липсата на разбиране за съвременния свят

Волен Сидеров: Населението не беше добре осведомено от властите за чумата по животните

Тома Биков: Провокацията заради чумата срещу правителството идва от два центъра – Цветан Василев и „Позитано“ 20

За милениумчетата любовта е секс, а любодействието е порно В обществения превоз срещаме три поколения - със „здрав гръбнак“, със „слаб“ и безгръбначно

Как се свалят бикини при гинеколог?

Да бръкнеш в контакта

Хибридният звяр BMW i8 е един истински адреналин на ток

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Доста години давах като пример за най-добър автомобил за каране „доброто старо“ Ferrari F430. Легандарната италианска машина имах късмета да я изпробвам там, където трябва – на пистата „Маранело“. До мен следеше действията ми професионален инструктор от „скудетерията“, който с усмивка ми разясняваше как тази кола въпреки 490-те коня под капака, идващи от ревящия V8 двигател с обем 4,3 литра и способен да ускори ферарито от място до 100 км/ч за 4 секунди, не може да се обърне, а най-много да се завъртим край пистата в тревата (което веднъж успях и да направя).

Та усещането при карането на този невероятен автомобил бе като да караш на „Плейстейшън“ – лекотата на шофиране бе изумителна. Връщаш се в реалния свят на следващия ден, когато установяваш, че имаш зверска мускулна треска на ръцете. Не че те е било страх и си стискал волана, просто високите скорости, шеметното ускорение и адреналинът водят до това фланелката, с която караш, неминуемо да залепне за спортната седалка.

Защо ви давам примера с Ferrari F430 отпреди 7-8 години? Ами защото преди броени дни имах удоволствието да изпробвам подобна впечатляваща кола, която приковава погледите на абсолютно всички около нея, няма значение пътници или водачи, млади или стари. Разликите между двете супервозила – Ferrari F430 и въпросното BMW i8, са много, но ги обединява едно – невероятният адреналин от карането.

Всичко за новите технологии в BMW i8 и каква награда спечели то тази година, четете в новия брой на „Авто Труд“.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.