Кралица Елизабет Втора за пръв път присъства на Лондонската седмица на модата

Уърлпул изтегля над 310 000 потенциално опасни електрически кани

Десетки българи са завлечени с пари от интернет измамник във Великобритания

Парфюмите и шампоаните замърсяват атмосферата повече от автомобилите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 21 февруари 2018

Шофьори без книжка излизат на пътя Разрешават на кандидат-водачите да карат с придружител

Израел ни предлага ракети spike (шип) Противотанковите средства на държавната военна компания RAFAEL са без конкуренция в света

Проф. Плочев: Не знам кой ми е началникът, не се чувствам виновен

Мъж се барикадира в къща в тополовградското село Орешник

В Южна Франция бяха арестувани трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния през август 2017 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 21 февруари 2018 г.

Цветан Цветанов: С „Обединени патриоти“ сме единодушни за оставката на Валери Жаблянов

Чавдар Златев е новият член на УС на Fibank

Общо 37 години затвор за обвинените в убийството на Николай Радев от Дупница

Общинските съвети без лекари и юристи Декларации за несъвместимост ще се подават след следващите местни избори

Да бръкнеш в контакта

Хибридният звяр BMW i8 е един истински адреналин на ток

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Доста години давах като пример за най-добър автомобил за каране „доброто старо“ Ferrari F430. Легандарната италианска машина имах късмета да я изпробвам там, където трябва – на пистата „Маранело“. До мен следеше действията ми професионален инструктор от „скудетерията“, който с усмивка ми разясняваше как тази кола въпреки 490-те коня под капака, идващи от ревящия V8 двигател с обем 4,3 литра и способен да ускори ферарито от място до 100 км/ч за 4 секунди, не може да се обърне, а най-много да се завъртим край пистата в тревата (което веднъж успях и да направя).

Та усещането при карането на този невероятен автомобил бе като да караш на „Плейстейшън“ – лекотата на шофиране бе изумителна. Връщаш се в реалния свят на следващия ден, когато установяваш, че имаш зверска мускулна треска на ръцете. Не че те е било страх и си стискал волана, просто високите скорости, шеметното ускорение и адреналинът водят до това фланелката, с която караш, неминуемо да залепне за спортната седалка.

Защо ви давам примера с Ferrari F430 отпреди 7-8 години? Ами защото преди броени дни имах удоволствието да изпробвам подобна впечатляваща кола, която приковава погледите на абсолютно всички около нея, няма значение пътници или водачи, млади или стари. Разликите между двете супервозила – Ferrari F430 и въпросното BMW i8, са много, но ги обединява едно – невероятният адреналин от карането.

Всичко за новите технологии в BMW i8 и каква награда спечели то тази година, четете в новия брой на “Авто Труд”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете