Жираф се разходи из зоопарк в Индиана

Осъдиха на затвор журналисти от в. “Джумхюриет” заради връзки с терористични организации

Премиерът на Полша: Бившите комунистически държави от ЕС все още се нуждаят от подкрепата на еврофондовете

Спецъдът решава за ареста на кметицата на „Младост“ Днес решават кой да поеме общината

Играчите на “Арсенал”: Изпращаме Венгер с трофея от Лига Европа (ИНФОГРАФИКА)

На 26 април 2018 да почерпят

Дербито се превърна в Биг Брадър

34 футболни фена са задържани около мача “Левски” – ЦСКА

Москва: Сирия е свалила 46 крилати ракети на САЩ и съюзниците им

Земетресение в района на Вранча

Зоран Заев: Признаваме българския дял от Македония

Рускиня стана хит в сайтовете за запознанства

Бургаските депутати се обединиха за запазване на Югоизточния регион

Рапърът Венци Венц отчаяно иска бебе Популярният изпълнител прави кастинг за ново гадже

Президентът Румен Радев: Политици воюват срещу държавата Ако трябва да контролира министрите, както им заръчал премиерът, Борисов трябвало да промени Конституцията

Да бръкнеш в контакта

Хибридният звяр BMW i8 е един истински адреналин на ток

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Доста години давах като пример за най-добър автомобил за каране „доброто старо“ Ferrari F430. Легандарната италианска машина имах късмета да я изпробвам там, където трябва – на пистата „Маранело“. До мен следеше действията ми професионален инструктор от „скудетерията“, който с усмивка ми разясняваше как тази кола въпреки 490-те коня под капака, идващи от ревящия V8 двигател с обем 4,3 литра и способен да ускори ферарито от място до 100 км/ч за 4 секунди, не може да се обърне, а най-много да се завъртим край пистата в тревата (което веднъж успях и да направя).

Та усещането при карането на този невероятен автомобил бе като да караш на „Плейстейшън“ – лекотата на шофиране бе изумителна. Връщаш се в реалния свят на следващия ден, когато установяваш, че имаш зверска мускулна треска на ръцете. Не че те е било страх и си стискал волана, просто високите скорости, шеметното ускорение и адреналинът водят до това фланелката, с която караш, неминуемо да залепне за спортната седалка.

Защо ви давам примера с Ferrari F430 отпреди 7-8 години? Ами защото преди броени дни имах удоволствието да изпробвам подобна впечатляваща кола, която приковава погледите на абсолютно всички около нея, няма значение пътници или водачи, млади или стари. Разликите между двете супервозила – Ferrari F430 и въпросното BMW i8, са много, но ги обединява едно – невероятният адреналин от карането.

Всичко за новите технологии в BMW i8 и каква награда спечели то тази година, четете в новия брой на “Авто Труд”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.