Нов проект на МВнР в помощ на модерното обслужване на гражданите и бизнеса

С встъпителна пресконференция в края на месец юли, проведена в гр. София, в пресклуба на БТА, стартира активната фаза на изпълнението на проект “Подобряване на ефективността и надеждността на предоставяните от МВнР електронни консулски услуги чрез въвеждане на системи за управление на качеството”, с peг. № 13-31-34/23.04.2014 г., финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет” 2007 г.—2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

На пресконференцията бяха представени общата цел на проекта – “Да се гарантира ефективността и надеждност на предоставяните електронни консулски услуги на гражданите и бизнеса посредством внедряване и сертифициране на системи за управление на качеството в дирекция „Консулски отношения” на Министерството на външните работи на Р България”, както и четирите специфични цели, които той трябва да постигне. Бяха представени целевите групи – граждани, бизнес и служители на дирекция “Консулски отношения” на МВнР, както и очакваният принос за удовлетворяване на потребностите на таргет групите.

Специално внимание по време на представянето на проекта беше обърнато на дейностите за изпълнение на проекта и конкретните резултати, които ще бъдат постигнати с всяка дейност.

Проектът ще допринесе за модерно административно обслужване на гражданите и бизнеса, както и развитие на електронните услуги чрез въвеждане на практики и стандарти за управление на качеството в дирекция „Консулски отношения” на МВнР. В този смисъл, изпълнението на проекта ще надгради усилията на МВнР за промяна на нагласи, както сред администрацията, така и сред гражданското общество.

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.