Разстреляният лъв Сесил стана печеливш бизнес

Най-известният лъв на Зимбабве може да е мъртъв, но образът му тепърва ще завладява света под формата на търговска марка. Малко след като защитеният мъжкар Сесил беше застрелян от американски зъболекар в националния парк Нванге, близо 1 млн. долара бяха събрани под формата на дарения от Оксфордското дружество за защита на дивите животни, съобщава „Иднипендънт”.

Но това е само началото. Сесил вече е лице на редица мърчандайз продукти като плюшени играчки, тениски и дори панели за телефони. Производител на играчки обещава, че приходите от плюшеното лъвче, което продава, ще отидат за опазване на дивата природа.

Производител на панели за телефони вече пусна в продажба заден панел с лика на Сесил от 24-каратово злато, която струва „само” 2462 долара.

Излязоха и тениски с надписи “Je Suis Cecil” (по подобие на „Аз съм Шарли”) и „Справедливост за Сесил”. Бар в източния английски град Норич кръсти една от бирите си „Отмъщението на Сесил”, а пекарна със странно чувство за хумор пусна едноименна торта, на която усмихнатия лъв разкъсва на две злия зъболекар Уолтър Палмър.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Свят