Директорката на НИНКН подписвала като селски кмет

Задържаха мъж, откраднал 10 гълъба и заек от пернишкия зоокът

В Бургас раздават безплатно компост

Приморско с атрактивен щанд на Ваканция и СПА Експо

Французин и алжирец опитаха да минат границата с фалшиви документи

Започна кандидатстудентската кампания на Софийския университет

Издирват стрелец, ранил с въздушна пушка минувач

Наркодилър “изгоря” след сделка с хероин за 3,90 лв.

Ученици създават собствен туристически продукт Младежите забавляват туристи като аниматори

ВАС отхвърли иск във връзка с референдум за Морската градина

115 години от създаването на Порт Бургас Стих на Хр. Фотев ще вдъхновява фотоконкурс

Осъдиха бензиностанция да плати за травма на клиентка

Над 27 000 читатели посетили за година библиотеката в Горна Оряховица Най-малкият абонат е 5-годишната Ралица Арабаджиева

Борисов към Орбан: Предлагаме 100% надеждна охрана на външните граници

Орбан за Борисов: Границите могат да се опазят само от решителни лидери

След онлайн резервация: Българка си плати за стая без прозорец в Барселона

Слънце, лято, Барселона – така Детелина Атанасова си представяла идеалната почивка. Тя намерила и идеалния хотел в интернет. „Офертата изглеждаше много приятна, приемлива заради цената и условията. Разгледахме всички видове стаи и се спряхме на една”, разказа тя пред Нова тв.

След като прочела многобройните положителни отзиви в сайта за резервации, Детелина направила и своята. На следващия ден, решила да проучи хотела още малко и се сблъскала с потребителски мнения за това, че въпросната стая всъщност няма прозорец.

Случаят на Детелина съвсем не е изключение, твърдят от Асоциация „Активни потребители”. При онлайн резервациите капани дебнат отвсякъде, а най-баналното условие – да четем малките букви, е и най-пренебрегваното.

„Не трябва да бързаме, особено повлияни от надпис, който казва “последна стая”, “последна резервация преди 3 минути”. Веднъж потвърждавайки резервацията, ние сключваме договор, с който се съгласяваме с всички тези предварителни условия”, коментира председателят на Асоциация “Активни потребители” Богомил Николов. „Обикновено когато хотелите имат нещо да крият, публикуват много малко снимки”, обясни той.

В отзивите също не можем да сме сигурни, предупреждават от асоциацията. Те не трябва да са прекалено малко, нито прекалено много. „Много лесно можем да проверим дали те са истински, ако ние имаме възможност без да сме правили резервация да дадем оценка за този хотел, тази система за оценки не е надеждна”, коментира Николов.

Пътуването на Детелина все още предстои. За да получи екстрата “прозорец” се налага да промени резервацията си и да доплати. Сега ще търси правата си.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.