Заловиха ало измамник, обрал 43 445 лв. от пенсионери

Вучич кани Путин да посети Сърбия

Съмнения в ГЕРБ, дали ветото на Радев не е свързано с Елена Йончева

Бизнесът в Търговище посочи какви специалисти са му нужни

Университети и бизнес обсъждат сътрудничеството си в София

Златни и сребърни накити за над 30 000 лв. откриха в бельото на румънка на “Лесово”

Васил Велев, АИКБ: Преминаваме към жълта степен на готовност за протести заради цената на тока

Договаряме със Сърбия изграждането на железопътната инфраструктура по Коридор 10

С 50 лева се увеличава стипендията за докторантите

Мариана Коцева оглави Евростат

Отчуждават се части от имоти за модернизация на участък от пътя Калотина – Софийски околовръстен път

Националният център за рехабилитация на слепи е признат за национална представителна организация на хора с увреждания

Родител преби седмокласник, съдът го глоби със 100 лева 36–годишният Саид Селимов мъстил за дъщеря си с юмруци

Постер на порнозвезда увеличи реколтата от зелки на индийски фермер

Предложиха проф. Николай Червенков за удостояване с орден „Св. Св. Кирил и Методий“

Как ще паркираме в бъдещето?

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Volkswagen и шест от най-големите научноизследователски центрове в Европа обединяват сили в нов проект за паркиране без абсолютно никаква намеса на водача. V-Charge обещава също така да зарежда самостоятелно електромобилите на притежателите им.

Проектът на VW, швейцарския федерален технологичен университет, Брауншвайгския, Пармския, Оксфордския университет и компании като Bosch има за цел също така да спести на шофьорите времето и усилията, хвърляни в търсенето на свободно място. Всяко от паркоместата във V-Charge ще бъде снабдено със специален маркер, който показва дали е заето. Водачът ще изпраща нареждане към колата от приложение на смартфона си, след което бордовият компютър ще я закарва и паркира самостоятелно на най-близкото свободно място.

Системата умее да различава паркоместата за електромобили и да управлява оборудването за индукционно зареждане.

Още по темата четете в последния брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете