Чадърите в Бургас – в светла охра

Д-р Хараламби Бенов,началник на отделението по кардиология в областната болница във Велико Търново: Високото кръвно налягане в над 90 % от случаите е наследствено заболяване

Хванаха избягалия затворник от Пловдив Георги Танчев се укривал при свой познат в града под тепетата

Най-малко 39 са пострадалите при земетресението в турския окръг Адъяман 35 от тях са настанени в болница

Инвестират 1,9 милиона лева за инфраструктура и облагородяване на квартал в Търново Обновена ще бъде и пешеходната алея между два жилищни комплекса

Теменужка Петкова: Правителството е взело мерки за спасяване на въгледобива

Миньорите от “Марица-изток” излязоха на протест

Полицията във Враца издирва 64-годишен мъж

Търговище започва сътрудничество с китайския град Хъби

Румен Петков: Този формат на управление няма да издържи

Чайковски е насилен да изпие чаша с отрова Платонична връзка с аристократка позволява на композитора да живее охолно

20 хил. лв. откраднаха от каса на хотел в Сапарева баня

Учителка постави световен рекорд за правене на глинени купички

Изправят на съд двама извършители на данъчно престъпление Щетите за държавната хазна са за близо половин милион лева

Тръгва нова процедура за избор на шеф на СГС

Как ще паркираме в бъдещето?

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Volkswagen и шест от най-големите научноизследователски центрове в Европа обединяват сили в нов проект за паркиране без абсолютно никаква намеса на водача. V-Charge обещава също така да зарежда самостоятелно електромобилите на притежателите им.

Проектът на VW, швейцарския федерален технологичен университет, Брауншвайгския, Пармския, Оксфордския университет и компании като Bosch има за цел също така да спести на шофьорите времето и усилията, хвърляни в търсенето на свободно място. Всяко от паркоместата във V-Charge ще бъде снабдено със специален маркер, който показва дали е заето. Водачът ще изпраща нареждане към колата от приложение на смартфона си, след което бордовият компютър ще я закарва и паркира самостоятелно на най-близкото свободно място.

Системата умее да различава паркоместата за електромобили и да управлява оборудването за индукционно зареждане.

Още по темата четете в последния брой на списание “Авто Труд”

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.