На 23 януари 2019 да почерпят

Мултикулти извращения на номинациите за „Оскар“ Етнически квоти и политически послания с “Черната пантера” и “Зелената книга”

ЕК алармира за БГ гражданството (обзор) Институцията е обезпокоена от схемите за предоставяне на паспорти срещу инвестиции

Палестинец е убит след израелска въздушна атака в Газа

Комисията одобри Преспанския договор, утре влиза в гръцкия парламент

Би Би Си: Дейвид Бауи е най-великият артист на ХХ век За най-велик лидер на ХХ век е избран Нелсън Мандела

Африка спасява Пирин с подписи, събрани от „зелените“ Преброяване на „еколозите” поиска бизнесът

Майк Помпео: Очаквам напредък в ядрените преговори със Северна Корея

Американският заместник-държавен секретар Уес Мичъл подаде оставка

ВМРО предлага: Доброволни отряди срещу циганската престъпност Настояват за „Данък лукс” и преизчисляване на старите пенсии

Водолази търсят потънало 15-годишно момче във водите на микроязовир край Пловдив Детето отишло да се пързаля върху замръзналия водоем, който се пропукал и го погълнал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 януари 2019

Пешеходец е загинал на място, пометен от кола на входа на Бургас

Проф. Кантарджиев: Недоказуема е точната бройка на починалите от грип

Партенки и манерки продава армията Предлагат се и бичкии

Как ще паркираме в бъдещето?

ГЕОРГИ ЛУКАНОВ

Volkswagen и шест от най-големите научноизследователски центрове в Европа обединяват сили в нов проект за паркиране без абсолютно никаква намеса на водача. V-Charge обещава също така да зарежда самостоятелно електромобилите на притежателите им.

Проектът на VW, швейцарския федерален технологичен университет, Брауншвайгския, Пармския, Оксфордския университет и компании като Bosch има за цел също така да спести на шофьорите времето и усилията, хвърляни в търсенето на свободно място. Всяко от паркоместата във V-Charge ще бъде снабдено със специален маркер, който показва дали е заето. Водачът ще изпраща нареждане към колата от приложение на смартфона си, след което бордовият компютър ще я закарва и паркира самостоятелно на най-близкото свободно място.

Системата умее да различава паркоместата за електромобили и да управлява оборудването за индукционно зареждане.

Още по темата четете в последния брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.