Секси лъвицата Оливия Уайлд ще се пробва в режисурата Дебютният филм на мацето се казва “Booksmart”

ООН прие единодушно резолюция за прекратяване на огъня в Сирия

Филм с българско участие спечели “Златна мечка” на “Берлинале” (СНИМКИ)

Шофьорка заби колата си във бензиностанция в Благоевград

Все повече туристи от Азия идват у нас с цел винен туризъм

Работодатели дават щедри бонуси за довеждане на нов колега в офиса

Сидеров: Мога да намера нов енергиен министър

КАТ преброи 2536 ранени по-малко от лекарите Разлика с над 22% между данните на МВР и Министерство на здравеопазването установи Институтът за пътна безопасност

Забраниха играчките оръжия в пакистанска провинция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в неделя, 25 февруари 2018

Сняг и паднали дървета на Шипченския проход

Въоръжен мъж се барикадира в дома си във Велинград Излезе да вземе дърва за печката и го арестуваха

„Левски“ подгони вечния съперник

Цветанов в Сандански: Усилията на ГЕРБ са насочени към реализирането на успешни политики в местната власт

“Реал” се утвърди в тройката

Спете голи, яжте с мъже и… ще отслабнете

Внимавайте с подсладителите. Ясно е, че да пиете кафето си с една супена лъжица захар няма да доведе до нищо добро, но ако си мислите, че като я замените със захарин положението ще се оправи, грешите. Захаринът не съдържа калории и така няма как да ги даде на тялото ви, а според учените точно това обърква хранителната система и тя не изгаря калории.

С пот на челото. Изследванията са показали, че само с упражнения е много трудно да се постигнете желаното тегло, нужен е и подходящ хранителен режим. Упражненията обаче са много важни, защото помагат за натрупването на мускулна маса. И самият процес на изпотяване гори калории, така че колкото повече пот на челото, толкова по-малко мазнини по тялото.

Голи под завивките. Ако сте с дебела пижама и няколко завивки, тялото ви ще поддържа по-висока температура, отколкото ако сте голи. Ново изследване показва, че тялото ви трябва да е малко по-студено по време на сън, за да може ефективно да произвежда хормони, които помагат за регулирането на теглото. Ако спите голи, освен за килограмите си ще се погрижите и за възстановяването на мускулната тъкан, регулиране на кръвното налягане и подобряване на костната плътност.

Седнете на правилното място. Всяка покана за обяд у роднини или приятели е потенциална заплаха за теглото ви. Затова, за да минимализирате щетите, седнете в края на масата. Ако сте на по-централно място, лесно ще достигате до всички вкусни изкушения и чинията ви ще е пълна.

Яжте туршия. Оцетът в нея ще ви улесни в битката с мазнините.

На червено. Не е важно само какъв е обядът ви, а и в каква чиния е сервиран. Може и да знаете, че малките чинии са за предпочитане, защото се пълнят с по-малко храна и заблуждават мозъка, но и цветът си казва думата. Заложете на червено и ще потиснете апетита си, докато бялото, синьото и зеленото ще ви накарат да ядете повече.

Четете имейли. Да, защото сред целия спам може да попаднете на интересни съвети за здравословно хранене и на нещо, което да ви мотивира. Не е излишно да сте информирани и да следите сайтовете.

Поканете мъж на обяд. Жените се притесняват да не би в очите на мъжете да изглеждат лакомници и ще изядат по-малко, отколкото ако са на обяд с приятелки.

Яжте пред огледало. Така ще сте много по-съобразителни относно количеството и качеството на храната, която приемате.

Леваците с дясната, десняците с лявата. Изледване показва, че хората, които се хранят с недоминиращата си ръка, ядат по-малки количества.

С дъх на ванилия. Ако запалите свещ с аромат на ванилия или просто помиришете пакетче с ванилия, желанието ви да ядете сладко ще намалее.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.