Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София (ВИДЕО) Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Мъж обгоря след инцидент в леярна Прокуратурата проверява и друг случай

Валери Жаблянов в блиц пред “Труд”: ГЕРБ удрят всеки, който не им харесва

Легионер стрелец обвинен за хулиганство Горския човек заплашил служители на МВР, че ги очакват много изненади

8 фирми искат да проектират пътя Русе – Велико Търново

Осем фирми са подали оферти за изработването на идеен проект за автомагистралата Русе – Велико Търново“, съобщиха от Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/. При индикативна стойност на обявената обществена поръчка за 1,250 млн.лв. без ДДС, най-ниската цена е за 624 000 лв., а най-високата е за 1,275 млн.лв. с ДДС.

“Критерият за оценка на предложенията е икономически най-изгодна оферта със срок за изпълнение 120 дни”, уточниха от АПИ. Целта е да се проучат възможните технически решения за изграждане на автомагистралата, като се разработят минимум три варианта за трасето по нов терен извън съществуващия път.

Магистралното строителство на 110 км с виадукти, пътни възли и обход на Беленския баир ще излезе 870 млн. лв. Пари ще се търсят по бъдещия инвестиционен план “Юнкер” на Европейската комисия /ЕК/ или по програма “Европейски транспортни коридори” от Европейската инвестиционна банка. Процедурата, включително отчуждаването на терени и оценка за въздействие на околната среда, ще отнеме 2 г.

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова не прие пътят убиец Русе – Бяла да стане трилентов, както предлагаше областният управител на крайдунавския град Стефко Бурджиев. Идеята му за трилентов път щеше струва 42 млн.лв. За да има допълнително платно, трябваше да се изсекат крайпътните дървета и да се заменят с ниска растителност.

Международното трасе Е-85 София – Букурещ поема близо 2000 ТИР-а, които влизат денонощно в страната и предизвикват периодично тежки катастрофи в участъка Русе – Бяла. Там вече е изградено кръгово кръстовище преди моста, който е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение.

Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.

Снимка авторът

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете