Николас Мадуро е преизбран за президент на Венецуела

29 милиона американци гледали сватбата на Принц Хари и Меган Маркъл

Облачно време днес, на места с валежи и гръмотевици

Изтеглете безплатното приложение “Европейски път: Елена”

Какво печели България от участието си в банковия съюз Той налага единни правила, надзорен механизъм и система за преструктуриране на банките

Пчеларка твори изящество от восък Деяна Такиева създава свещи и фигурки като хоби покрай отглеждането на 400 пчелни семейства

На 21 май 2018 да почерпят

Българин арестуван в Марсилия – имал материали, годни за сглобяване на бомба

Почина световноизвестната оперна прима Христина Ангелакова

“Левски” на бараж за Лига Европа

БСП и ГЕРБ на балотаж за кметския пост в Галиче

И при храната има мода Кои са основните кулинарни трендове

Катастрофа между камион и товарен микробус край Монтана Един човек е пострадал

Медиците от болницата в Ловеч излязоха на пореден протест

Графа е първият, който се раздели със свой талант в „Гласът на България“

8 фирми искат да проектират пътя Русе – Велико Търново

Осем фирми са подали оферти за изработването на идеен проект за автомагистралата Русе – Велико Търново“, съобщиха от Агенция “Пътна инфраструктура” /АПИ/. При индикативна стойност на обявената обществена поръчка за 1,250 млн.лв. без ДДС, най-ниската цена е за 624 000 лв., а най-високата е за 1,275 млн.лв. с ДДС.

“Критерият за оценка на предложенията е икономически най-изгодна оферта със срок за изпълнение 120 дни”, уточниха от АПИ. Целта е да се проучат възможните технически решения за изграждане на автомагистралата, като се разработят минимум три варианта за трасето по нов терен извън съществуващия път.

Магистралното строителство на 110 км с виадукти, пътни възли и обход на Беленския баир ще излезе 870 млн. лв. Пари ще се търсят по бъдещия инвестиционен план “Юнкер” на Европейската комисия /ЕК/ или по програма “Европейски транспортни коридори” от Европейската инвестиционна банка. Процедурата, включително отчуждаването на терени и оценка за въздействие на околната среда, ще отнеме 2 г.

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова не прие пътят убиец Русе – Бяла да стане трилентов, както предлагаше областният управител на крайдунавския град Стефко Бурджиев. Идеята му за трилентов път щеше струва 42 млн.лв. За да има допълнително платно, трябваше да се изсекат крайпътните дървета и да се заменят с ниска растителност.

Международното трасе Е-85 София – Букурещ поема близо 2000 ТИР-а, които влизат денонощно в страната и предизвикват периодично тежки катастрофи в участъка Русе – Бяла. Там вече е изградено кръгово кръстовище преди моста, който е с преградни, предпазни мантинели и 4 ленти за двупосочно движение.

Платното е удвоено и в участъка до гара Бяла. После трафикът пак се стеснява с по една лента. Така е и по пътя за Велико Търново, който трябва да се разшири край опасното Т-образно кръстовище. При катастрофите возила падат на близката жп линия.

Снимка авторът

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.