ТИР се преобърна на магистрала „Тракия“, движението в посока София е ограничено

Директорката на ЦРУ пътува за Турция заради разследването на смъртта на Хашоги

На 23 октомври 2018 да почерпят

Рияд призна, че Хашоги е бил убит (обзор) Удар за репутацията на принц Бин Салман (инфографика)

Почерпената Росица уби зайче във „Фермата“?

Автобус на градския транспорт блъсна възрастна жена в Пловдив

Четвърт милион за апартамент във Варна Нараства търсенето на скъпи жилища край морето

Войник от силите на НАТО в Афганистан бе убит при „вътрешна атака“

650 лева минимална заплата от януари 2021 г. Още 100 млн. лв. за възнаграждения в МВР с актуализация на бюджета за 2018 г. Парите за отбрана нарастват с 480 млн. лв.

Премиерът Борисов разговаря с министър-председателя и министър на жилищното строителство и урбанизацията на Египет Мустафа Камал Мадбули (СНИМКИ и ВИДЕО)

„Пандрол“ разследва лъжите за „Графа“ „Спаси София” разпространи неверни твърдения относно материалите на компанията, използвани за реконструкцията

Харчим половин милиард повече за здраве Бюджетът за сектора ще е 4,3 млрд. лева

Какви са правата ми при психически тормоз на работното място

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 23 октомври 2018

Експремиер осъден за обогатяване от война

КЗП предупреждава: Проверявайте надеждността на туроператорите

Потребителите да съхраняват документите за туристическите си пътувания и при проблем да търсят съдействие от Комисията за защита на потребителите /КЗП/ и Европейските потребителски центрове, призовава Димитър Маргаритов – председател на КЗП, цитиран в съобщение на институцията.

По думите му при ползване на услугите на туроператор, потребителите трябва да проверят неговата надеждност – има ли регистрация и валидна застраховка „професионална отговорност“, и каква е неговата история.

Планиращите пътуване трябва да проверят също дали има непосочени или невключени в офертата разходи по пътуването.

Договорът, различните платежни документи, които са доказателство за извършени плащания за туристическия пакет трябва да се пазят, съветват от КЗП. Така в случай на някакъв проблем, те могат да се предявят, включително и пред КЗП, ако съответният туроператор не желае да удовлетвори претенцията.

Потребителите могат да се обърнат за съдействие към някой от офисите на мрежата Европейски потребителски центрове в съответната държава, ако туроператорът не е български, но е в ЕС. Пътуващите извън границите на ЕС, могат да ползват услугите на дипломатически консулски представителства.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.