47-годишен мъж загина при рязане на дърва край село Теплен

Трима души пострадаха във верижна катастрофа на пътя между Лясковец и Долна Оряховица

Министърът на МВР свиква работно съвещание във връзка с прогнозите за обилни валежи от сняг и дъжд

Димитър Маргаритов, КЗП: Новият пакет от мерки цели повишаване на информираността на потребителите

Какво става, когато гинеколог и зъболекар си разменят професиите?

Шефът на РИОСВ-София: Законът забранява отглеждането в домашни условия на диви котки

21-годишен се барикадира в банка във Флорида и застреля петима души 

АПИ: Пътните настилки в страната са предимно мокри

Коте бедства четвърти ден на 15-метрово дърво в Своге, няма кой да го свали

Камарата на представителите забрани реч на Тръмп, докато не приключи частичната парализа на държавната администрация

Николас Мадуро обяви, че скъсва дипломатически отношения със САЩ

16 области в страната са в грипна епидемия

Еврокомисар Авромопулос: Преспанският договор е „под въпрос“

Гръцките фермери излизат на протест, блокират ГКПП „Кулата”

Идат силни дъждове и сняг Около 90 л/кв. м ще се изсипят над Югозападна България

КЗП предупреждава: Проверявайте надеждността на туроператорите

Потребителите да съхраняват документите за туристическите си пътувания и при проблем да търсят съдействие от Комисията за защита на потребителите /КЗП/ и Европейските потребителски центрове, призовава Димитър Маргаритов – председател на КЗП, цитиран в съобщение на институцията.

По думите му при ползване на услугите на туроператор, потребителите трябва да проверят неговата надеждност – има ли регистрация и валидна застраховка „професионална отговорност“, и каква е неговата история.

Планиращите пътуване трябва да проверят също дали има непосочени или невключени в офертата разходи по пътуването.

Договорът, различните платежни документи, които са доказателство за извършени плащания за туристическия пакет трябва да се пазят, съветват от КЗП. Така в случай на някакъв проблем, те могат да се предявят, включително и пред КЗП, ако съответният туроператор не желае да удовлетвори претенцията.

Потребителите могат да се обърнат за съдействие към някой от офисите на мрежата Европейски потребителски центрове в съответната държава, ако туроператорът не е български, но е в ЕС. Пътуващите извън границите на ЕС, могат да ползват услугите на дипломатически консулски представителства.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.