20 хил. лв. откраднаха от каса на хотел в Сапарева баня

Учителка постави световен рекорд за правене на глинени купички

Изправят на съд двама извършители на данъчно престъпление Щетите за държавната хазна са за близо половин милион лева

Тръгва нова процедура за избор на шеф на СГС

Изпращат пенсиите след 8-ми май

Предупредиха евреите в Германия да не ходят с кипа

Пожар изпепели гаражи и офис на ДПС в родното село на Карадайъ

Вижте някои от обясненията за фантастичната форма на Кейт след раждането

Екоминистерството: Спазвайте противопожарните правила в защитените територии

Апелативният съд в Търново гледал за година 88 дела за предсрочно освобождаване на затворници Пандисчия мотивирал иска си за свобода с Удостоверение от курс за умение за мислене

Война на световете Подиграва ли се поетът Петър Чухов с литературната памет на Вапцаров?

49 филма ще бъдат представени на кинофестивала „Златна липа“

Мая Манолова: Високите сметки за март кредитират безлихвено “Топлофикация София”

Армията праща танкове, ракети и изтребители за парада на 6 май

Две нови пожарни в помощ на горските от Североизтока

Туристи се оплакват от мизерия в 5-звезден хотел в Слънчев бряг

Мизерия в 5-звезден хотел в Слънчев бряг – затова сигнализира зрителка на Нова тв.

„Стаята, в която ни настаниха в 5-звездния хотел, не беше почистена от предишните туристи, чакахме 2 часа във фоайето. В 14.00 часа ни настаниха в стаята, но в кошчето имаше боклук, по чаршафите имаше петна, мивката беше в окаяно състояние, мивката не можеше изобщо да се пипне. Престоят струваше 266 лева на ден за нас тримата – за мен, мъжа ми и детето ми”, разказа Йорданка Кърджева.

Младата дама искала да прекара няколко дни в хотел в „Слънчев бряг”, но прекратила предсрочно почивката си. „ Очаквахме почти да не излизаме от хотела, да ползваме басейна, да отидем до плажа”, призна Йорданка Кърджева. „Камериерката, която дойде в стаята, миришеше и носеше спалното бельо на рамото си”, разказа още тя.

„Навсякъде по света настаняването започва от 14.00 часа, в случая туристите са пристигнали в хотела по-рано, те са регистрирани в системата в 12:30 часа, преди 14:00 часа от рецепцията са съжалили туристите и са ги качили в стаята като им е казано, че стаята не е оправена, в този момент има обаждане от рецепцията към старшата камериерка, за да се изпрати човек, който веднага да почисти стаята. След 5 минути в стаята влиза камериерка и стаята е почистена и заредена”, заяви от своя страна управителят на хотела Атанас Лазаров . Той призна, че в банята има пукната плочка. Йорданка Кърджева обаче твърди, че на рецепцията никой не ги е предупредил, че стаята не е почистена.

Тя настоява хотелът да възстанови цялата сума за престоя й там. „Клиентът казва за проблема на следващия ден, тогава й е обяснено, че сумата за неизползваната нощувка трябва да бъде предявена за връщане към туроператора, на когото тя е платила. Към този момент клиентката не е предявила иск към туроператора за възстановяне на сумата, независимо от това ние сме уведомили туроператора, че клиентът е освободил хотела по-рано”, каза още управителят на хотела.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.