“Труд” и “24 часа” с най-ефективната реклама

Вестниците “Труд” и “24 часа” са с най-ефективната реклама сред всекидневниците, сочи изследването за печатните издания у нас на маркетинговата агенция “Прогрес-консулт”, части от което ви представихме вчера и онзи ден .

За 32,91 лв. реклама във в. “Труд” достига до 1000 читатели. Тъй като обаче тя е обща заедно с “24 часа”, цената пада още - срещу 26,25 лв. стандартна черно-бяла реклама на вътрешна страница достига до 1000 души.

Най-евтина е рекламата във в. “Телеграф” - 17,49 лв. за 1000. Аудиторията на “Труд” и “24 часа” обаче е по-платежоспособна, а изданията - по-качествени и авторитетни, както сочи изследването, затова според рекламодателите в тях тя е далече по-ефективна.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Новини