Руснак може да поеме ръководството на Интерпол

Политическият психолог Антоанета Христова: Зад всеки протест има сценарий

Минерален извор отоплява училищата и детските градини в Стралджа

Авария остави без ток целия остров Родос

БСТ И БФС отбелязаха 25 години от златния гол на Емил Костадинов с турнир по джаги

Мустафа Карадайъ: Оставката на злополучния вицепремиер е закъсняла, няма да промени нищо

Райската ябълка дава енергия и лекува Подходяща е за консумация през Коледните пости

15 машини са в готовност да чистят Кюстендил през зимата

Близо 7 млн. германци са силно задлъжнели

Над 300 деца и родители се включиха в празника на здравословното хранене „Вкусна есен“

УМБАЛ Бургас готви календар в помощ на недоносените бебета

Франс Тимерманс: България и Румъния не вървят в пакет при мониторинга

Нагли крадци проникнаха в блок в София и задигнаха колело

Перник се побратими с предградие в Чикаго

Бурен вятър спря фериботни връзки в Гърция

Пороен дъжд затрудни трафика в Русе

Пороен дъжд от 24 л/кв.м блокира автомобилния трафик по основни булеварди в Русе и затрудни масовия транспорт в пиковите часове сутринта. Участъкът след граничната бариера на Дунав мост по пътя Русе – Силистра пак стана езеро. Аварийни екипи на пожарната и общината отводняваха участъка до кръстовището към „Свободна зона“.

За късмет няма закъсали хора с автомобили в дълбоката над 1 м локва. Изпомпваната вода е отведена с шлангове до Дунава. Тя се събира на пътя заради съществуващия сгуроотвал на „Топлофикация – Русе“ в района.

Съоръжението спира оттичането на повърхностните води, тъй като е изградено в близкото дере. Общината има проект за отводняване, с който да се заустват водите. Нужните 2 млн.лв. не могат да се отпуснат по ОП „Регионално развитие“ и трябва да се осигурят от държавния бюджет. Участъкът е част от републиканската пътна мрежа.

„Преди 15 г. терените са отстъпени на ТЕЦ-изток за сгуроотвали, които са надградени без строително разрешение и пътят остава в ниската част“, обясниха от областно пътно управление. Така шосето не може да се отводнява и непрекъснато се руши. Пътят е проектиран с повърхностно отводняване, а канавката е зарината. Двата резервоара за 1500 кубика вода са недовършени и изкопите трябва да се чистят периодично. От топлофикационното дружество твърдят, че го правят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.