На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 януари 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Стока, купена от разстояние, може да бъде върната в двуседмичен срок

Стока, купена от разстояние, може да бъде върната на търговеца в двуседмичен срок, дори и да не е дефектна. Достатъчно е потребителят да не хареса цвета или да не е улучил размера, например. Това напомни Комисията за защита на потребителите в рамките на европейската информационна кампания за правата на купувачите.

Това правило е въведено, защото снимката на съответния продукт не винаги дава достатъчна информация за качеството и характеристиките му.

При покупка в традиционен магазин обаче рекламация е възможна, само ако стоката покаже дефект в рамките на гаранционния срок. В този случай търговецът трябва да ремонтира продукта за своя сметка или да го замени с нов до месец. Ако не успее, трябва да направи отбив от цената или да върне парите на купувача. До връщане на парите може да се стигне и в случаите, в които дадена стока в срок от две години от покупката е била ремонтирана три пъти и пак се е развалила.

Връщането на стока без дефект, купена от традиционен магазин или след 14 дни при покупка онлайн, не е уредено нормативно и зависи от добрата воля на търговеца, уточнява комисията.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.