На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Верига за бързо хранене мами – слага топено сирене вместо кашкавал в сандвичите

Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на верига ресторанти за бързо хранене да заблуждава клиентите си, че слага в сандвичите кашкавал, след като на практика ползва заместител – топено сирене. За подобно нарушение Законът за защита на потребителите (ЗЗП) предвижда и глоба до 30 000 лв.

На ценоразписа, върху светещо табло и на витрината в обектите си, както и на своята интернет страница търговецът назовава влаганата съставка „кашкавал”. При документална проверка на фактурите от производителя обаче КЗП установи, че артикулът е изписан като „топено сирене триъгълни парчета” или „триъгълни парчета” без подробно описание.

Върху представената пред контролния орган опаковка на продукта също било записано „нарязано топено сирене”. Такъв надпис имало и на етикета на производителя върху кашона.

Според КЗП очевидно става дума за несъответствие между посочения от производителя вид на продукта и начина на представянето му в ресторантите от веригата.

Комисията счита, че невярната информация в рекламните материали относно вида на влагания продукт заблуждава потребителите и е възможно да повлияе на решението им за покупка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.