Арестуваха дядо, заплашил с пистолет опонент

Спецпрокурори влязоха в ДАИ-Благоевград, има арестувани

Основателят на Амазон ще получи награда за бизнес иновации в Германия

Шефът на КЗП за двойните стандарти при храните: Търговецът трябва да посочи основателна причина за това

Президентът на Армения: Липсата на вяра в бъдещето изкара хората на улицата

Трактор затисна и уби 83-годишен мъж

Земетресение с магнитуд 5,1 в югоизточния турски окръг Адъяман, има пострадали

Фокус за всякакви претенции Новият модел е по-просторен и по-лек

Желяз Андреев: Договорът за правна помощ със САЩ не дава никаква защита на българите

Напрежение по гръцките острови в Егейско море заради мигрантите

Хасан Адемов: Нужна е кардинална промяна в подпомагането на хора с увреждания

Европейските страни и САЩ постигнаха съгласие за условията на ядрената сделка в Иран

Макрон: Тръмп и аз сме гарантите на световния ред

Декларацията от срещата ЕС-Западни Балкани ще бъде подписана само от 28-те страни-членки

Агенцията за борба с градушките открива новия сезон с 8600 ракети

Верига за бързо хранене мами – слага топено сирене вместо кашкавал в сандвичите

Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на верига ресторанти за бързо хранене да заблуждава клиентите си, че слага в сандвичите кашкавал, след като на практика ползва заместител – топено сирене. За подобно нарушение Законът за защита на потребителите (ЗЗП) предвижда и глоба до 30 000 лв.

На ценоразписа, върху светещо табло и на витрината в обектите си, както и на своята интернет страница търговецът назовава влаганата съставка „кашкавал”. При документална проверка на фактурите от производителя обаче КЗП установи, че артикулът е изписан като „топено сирене триъгълни парчета” или „триъгълни парчета” без подробно описание.

Върху представената пред контролния орган опаковка на продукта също било записано „нарязано топено сирене”. Такъв надпис имало и на етикета на производителя върху кашона.

Според КЗП очевидно става дума за несъответствие между посочения от производителя вид на продукта и начина на представянето му в ресторантите от веригата.

Комисията счита, че невярната информация в рекламните материали относно вида на влагания продукт заблуждава потребителите и е възможно да повлияе на решението им за покупка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.