Москва вини Вашингтон в намеса във вота за Кремъл Много било трудно да се поправят отношенията

На 332 българи е отказано лечение в чужбина през 2017 г.

МОН предприема допълнителни мерки за олекотяване на ученическите раници

Образувано е досъдебно производство за извършено престъпление при строителството на оградата по границата

Вицепремиерът Валери Симеонов ще проведе работно съвещание за безопасната експлоатация на язовирните стени

Футболист прати 18-годишен в кома

Дрон тори 1 хектар за 15 минути Воден матрак за крави повишава млеконадоя

Шефът на НЗОК проф. Камен Плочев: 271, 2 млн. лева са задълженията ни към други държави

„Асарел-Медет“ продължава подкрепата за Община Панагюрище

В Лондон ще бъдат връчени наградите БРИТ

Калоян Паргов: Година и половина управляващите в СО тероризират гражданите на Малашевци с бездействието си

Меси развали проклятието „Челси”

Жандармерист спаси мишелов край Монтана

Стотици се простиха с Павел Панов

Валери Симеонов откри международната селскостопанска изложба „АГРА“

Верига за бързо хранене мами – слага топено сирене вместо кашкавал в сандвичите

Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на верига ресторанти за бързо хранене да заблуждава клиентите си, че слага в сандвичите кашкавал, след като на практика ползва заместител – топено сирене. За подобно нарушение Законът за защита на потребителите (ЗЗП) предвижда и глоба до 30 000 лв.

На ценоразписа, върху светещо табло и на витрината в обектите си, както и на своята интернет страница търговецът назовава влаганата съставка „кашкавал”. При документална проверка на фактурите от производителя обаче КЗП установи, че артикулът е изписан като „топено сирене триъгълни парчета” или „триъгълни парчета” без подробно описание.

Върху представената пред контролния орган опаковка на продукта също било записано „нарязано топено сирене”. Такъв надпис имало и на етикета на производителя върху кашона.

Според КЗП очевидно става дума за несъответствие между посочения от производителя вид на продукта и начина на представянето му в ресторантите от веригата.

Комисията счита, че невярната информация в рекламните материали относно вида на влагания продукт заблуждава потребителите и е възможно да повлияе на решението им за покупка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете