Пътувай и чети с ретро трамвая на 24 май

Алпинистът Атанас Скатов след завръщането си от Хималаите: Налудничаво е, но смъртта там е нещо естествено

Италианският президент Серджо Матарела връчи мандат за съставяне на правителство на Джузепе Конте

Вдигат пенсиите с 3,8% от юли (обзор) Минималната за осигурителен стаж и възраст става 207,60 лв.

Юлия Скрипал в първо изявление след изписването си от болницата: Събудих се с новината, че с баща ми сме били отровени

Ръст на сделките с имоти в курортите Банско и Слънчев бряг са първенци

Проф. Христо Пимпирев: Мечтая Антарктида да дава повече за човечеството и България да е там

Полицаят заплашвал военния преди смъртта си (обзор) Съдът остави Ангел Желязков в ареста

Иванчева изпързаля правосъдието

Шофьорът на автобуса от катастрофата на магистрала “Тракия”: Казах на пътниците да отворят аварийните кранове и да излязат, аз бях последен

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в четвъртък, 24 май 2018

Мая Манолова: Парите за здраве тази година са увеличени, но с това се увеличиха и проблемите

Съдът окончателно пусна АМ „Струма“ през Кресненското дефиле

Ремонтират бул. „Тодор Каблешков“ в София

Ще изграждаме завод за производство на високотехнологични продукти за самолети “Еърбъс”

Летният сезон и летището в Букурещ задръствали Дунав мост

Летният сезон, камионите и летището в Букурещ са трите основни причини, които водят до задръстванията на Дунав мост. Това обясни зам. областният управител на Русе Явор Янчев по повод напрежението и огромните опашки от автомобили на граничния пункт, цитиран от БГНЕС.

“Летният сезон е отпускарски и това налага предимно петък, събота и неделя румънските граждани да влизат и да излизат от територията на нашата страна. Те отиват да почиват и се връщат от почивка и предпочитаният маршрут е през Дунав мост.Това налага и създава предпоставки за допълнително задръстване. Другият момент е големият поток от товарни автомобили. Не на последно място близостта на столицата Букурещ с нашата страна, която има доста бизнес контакти. Има доста наши граждани, които предпочитат да ползват летището на Букурещ и това също създава натовареност на съоръжението Дунав мост”, коментира Янчев.

Една от предприетите мерки за облекчаване на трафика е разделянето на автомобилния поток на части – товарни и лекотоварни превозни средства, но това става само на територията в подстъпа към ГКПП-то. След това те отново се обединяват и “тапата” е отново налице. Проблем създава и светофарната уредба, която регулира движението по самия мост. “Тя е в интервал от 50 минути, но се управлява изцяло от румънската страна и понякога не можем да контролираме този процес и се получава разминавания в интервала на пропускателното време и периода, за които се пропускат превозните средства”, каза Янчев. Той препоръча шофьорите да си дават толеранс за преминаване на съоръжението от час до час и половина.

Колкото до оплакванията на шофьорите от липса на тоалетни, зам.областният управител обясни, че тоалетни има само на самия пункт. Те са ремонтирани и оборудвани с необходимото. По протежение на самите опашки няма, защото изчакването е в рамките на часове, а не на дни, коментира още Янчев.

В момента ремонтът на Дунав мост от румънска страна продължава с изграждане на скеле в едното платно. То ще се използва за обработка и пребоядисване на металната конструкция.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.