Станимир Стоилов: Случват се неща, които не ми харесват

Унгария иска от Брюксел половин милиард евро обезщетние за охраната на границите

8 години решетки за рецидивист, изнасилил жена на улицата

“Тоалетна” зад храст на столичния площад “Света Неделя”

ЧСИ отива на съд за кражба на над 320 000 лв. от длъжници

Разследват палеж на кучкарник на зоозащитници

“Воля” реже Реформаторите и Бареков от избирателните комисии

Един от 10 българи вярва, че Истанбулската конвенция ще ограничи насилието върху жени 70% са срещу гей-браковете

Футболна България се прости с Георги Марков

Условна присъда за педофил, посегнал на 12-годишно момче

Община Разлог е първата община в България, която успешно интегрира регистъра на услуги, с което заслужи адмирации от Министерски съвет

Takeaway.com придоби BGmenu

Евродепутати: ЕС не може да наложи въвеждане на регистрираните партньорства в България

Борис Цветков: Абсурдно е да вдигаш двойна китайска стена от небостъргачи между “Дружба” и “Младост”

Почина 17-годишният младеж, който падна от третия етаж на дом за деца в Роман

Летният сезон и летището в Букурещ задръствали Дунав мост

Летният сезон, камионите и летището в Букурещ са трите основни причини, които водят до задръстванията на Дунав мост. Това обясни зам. областният управител на Русе Явор Янчев по повод напрежението и огромните опашки от автомобили на граничния пункт, цитиран от БГНЕС.

“Летният сезон е отпускарски и това налага предимно петък, събота и неделя румънските граждани да влизат и да излизат от територията на нашата страна. Те отиват да почиват и се връщат от почивка и предпочитаният маршрут е през Дунав мост.Това налага и създава предпоставки за допълнително задръстване. Другият момент е големият поток от товарни автомобили. Не на последно място близостта на столицата Букурещ с нашата страна, която има доста бизнес контакти. Има доста наши граждани, които предпочитат да ползват летището на Букурещ и това също създава натовареност на съоръжението Дунав мост”, коментира Янчев.

Една от предприетите мерки за облекчаване на трафика е разделянето на автомобилния поток на части – товарни и лекотоварни превозни средства, но това става само на територията в подстъпа към ГКПП-то. След това те отново се обединяват и “тапата” е отново налице. Проблем създава и светофарната уредба, която регулира движението по самия мост. “Тя е в интервал от 50 минути, но се управлява изцяло от румънската страна и понякога не можем да контролираме този процес и се получава разминавания в интервала на пропускателното време и периода, за които се пропускат превозните средства”, каза Янчев. Той препоръча шофьорите да си дават толеранс за преминаване на съоръжението от час до час и половина.

Колкото до оплакванията на шофьорите от липса на тоалетни, зам.областният управител обясни, че тоалетни има само на самия пункт. Те са ремонтирани и оборудвани с необходимото. По протежение на самите опашки няма, защото изчакването е в рамките на часове, а не на дни, коментира още Янчев.

В момента ремонтът на Дунав мост от румънска страна продължава с изграждане на скеле в едното платно. То ще се използва за обработка и пребоядисване на металната конструкция.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.