Пиян вокалист на „Кикимора” провали грандиозния концерт във Велико Търново със Старозагорската опера Публиката напуска залата по средата на „Children in Time“

Христина Даскалова е новият зам.-председател на Апелативен съд – Велико Търново

ВСС избра нов районен прокурор на Козлодуй

Бизнесът отмени протеста срещу поскъпването на тока Той щеше да се проведе на 28 февруари т.г.

Инициатива за 130 години от създаването на Бургаската библиотека: Брандиран автобус с ликовете на родни класици пътува по линия № 9

Тръмп промени позициите си: По-строг контрол на оръжията в САЩ (ИНФОГРАФИКА) Президентът обмисля и други мерки

Москва вини Вашингтон в намеса във вота за Кремъл Много било трудно да се поправят отношенията

На 332 българи е отказано лечение в чужбина през 2017 г.

МОН предприема допълнителни мерки за олекотяване на ученическите раници

Образувано е досъдебно производство за извършено престъпление при строителството на оградата по границата

Вицепремиерът Валери Симеонов ще проведе работно съвещание за безопасната експлоатация на язовирните стени

Футболист прати 18-годишен в кома

Дрон тори 1 хектар за 15 минути Воден матрак за крави повишава млеконадоя

Шефът на НЗОК проф. Камен Плочев: 271, 2 млн. лева са задълженията ни към други държави

„Асарел-Медет“ продължава подкрепата за Община Панагюрище

Строят кръстовището на бул.”Гешов” и бул. “България” в края на 2015 г.

До края на тази година или в началото на следващата, ще започне строителството на кръстовището на две нива при бул.„България“ и бул.„Иван Евстатиев Гешов“. Това заяви за Радио София зам.-кметът по направление „Транспорт и транспортна инфраструктура“ в Столичната община Любомир Христов.

Той поясни, че „изпълнението ще бъде съвместено с изграждането на метростанцията на това кръстовище, част от третата линия от метрото“. Христов посочи също, че двата проекта са достатъчно сложни и ще доведат до стеснения на пътните платна и частично затваряне на движението.

Зам.-кметът коментира и наскоро обособената велоалея по бул.„Тодор Александров“, след като много от шофьорите недоволстват от отнетото пътно платно.

„От няколко години велосипедистите, настояват алеите да не са на тротоарите, тъй като се движат с висока скорост и застрашават пешеходците. Трябва да кажа, че цялостният проект не включва намаляване на броя на лентите за движение. В рамките на общия габарит на пътя, се запазват както броя на автомобилните ленти, така и велотрасето“, допълни още Любомир Христов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете