Властите на САЩ влезли с взлом в дипломатически имот на Русия, Москва ще ги съди

Румен Гечев: Външният дълг не се управлява достатъчно добре

Делян Добрев: Вероятно ще подкрепим Закона за енергетиката, за да няма спекулации в обществото

ДНК експертиза разкри чии са костите на намерения скелет в хотел „Смолян”

Корнелия Нинова: Управляващите обявиха война на всички, а днес ни трябва съзидание

Закриха сайт, използван за милиони кибератаки по света

Служители на НАП отново излизат на протест

Поредно поражение на правителството на Тереза Мей в Камарата на лордовете

Двама загинали при наводнения в Израел и на Западния бряг

Парламентът попълва състава на Антикорупционния орган

Холандският премиер Марк Рюте оцеля след вот на недоверие

Доналд Туск призова Сърбия да продължи да следва пътя на еврочленството

Арестуваха мъж, заподозрян в множество убийства и изнасилвания през 70-те и 80-те години в САЩ

Макрон очаква Тръмп да изтегли САЩ от споразумението за ядрената програма на Иран

Жираф се разходи из зоопарк в Индиана

Министър Московски: Пращаме “Фалкон”-а на технически преглед при производителя във Франция

След последния инцидент с правителствения „Фалкон” преди няколко месеца са били сменени редица датчици и сензори. Това обясни в сутрешния блок на Нова телевизия министърът на транспорта Ивайло Московски, който вчера пътува в самолета с премиера Бойко Борисов, когато машината отново показа неизправност. „Проблемът не е техничен, няма нищо счупено, електрониката не функционира както трябва”, уточни той.По думите на Московски, общо три пъти е имало проблем със самолета – два пъти с пасажери в него и един път само с екипажа на борда.

Министърът обясни и какво се прави, ако колесникът на самолета на може да се прибере и се налага кацане „по корем”. „Да не дава Господ да се случва. Тогава се ръси една специална пяна по пистата и се каца по корем, но се надявам никога да не се случва”, каза той.

Според Московски, „Фалкон”-ът трябва да отиде директно в завода на производителя във Франция. Той ще настоява там да се направи пълно обследване на самолета.

За разлика от предишния път, когато самолетът трябваше да лети за Брюксел и резервоарът му е бил пълен, което налага продължително кръжене преди кацането, този пъти полетът бил само от Варна до Пловдив и зареденото гориво било малко. „15-20 минути останахме във въздуха”, обясни транспортният министър.

„Аз съм притеснен от това, че доста често се случва този дефект. Ако не даде някакви гаранции производителят във Франция, ще напиша доклад и ще настоявам този самолет да бъде сменен”, заяви Московски. Това може да стане с подобен самолет или с някакъв съвсем различен.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.