Доналд Тръмп е поискал изготвянето на доклад относно възможните нарушения на договор от страна на Русия

Кралица Елизабет Втора за пръв път присъства на Лондонската седмица на модата

Уърлпул изтегля над 310 000 потенциално опасни електрически кани

Ден за тричане Премиера на сборник пиеси от Емил Атанасов

Десетки българи са завлечени с пари от интернет измамник във Великобритания

Парфюмите и шампоаните замърсяват атмосферата повече от автомобилите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 21 февруари 2018

Шофьори без книжка излизат на пътя Разрешават на кандидат-водачите да карат с придружител

Израел ни предлага ракети spike (шип) Противотанковите средства на държавната военна компания RAFAEL са без конкуренция в света

Проф. Плочев: Не знам кой ми е началникът, не се чувствам виновен

Пенсионен фонд на Европарламента е на червено Регистрираният дефицит е от 326 млн. евро, има риск да се наложи данъкоплатците да го покрият

Мъж се барикадира в къща в тополовградското село Орешник

В Южна Франция бяха арестувани трима души, заподозрени в съучастие в атентатите в Каталуния през август 2017 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 21 февруари 2018 г.

Цветан Цветанов: С „Обединени патриоти“ сме единодушни за оставката на Валери Жаблянов

Министър Московски: Пращаме “Фалкон”-а на технически преглед при производителя във Франция

След последния инцидент с правителствения „Фалкон” преди няколко месеца са били сменени редица датчици и сензори. Това обясни в сутрешния блок на Нова телевизия министърът на транспорта Ивайло Московски, който вчера пътува в самолета с премиера Бойко Борисов, когато машината отново показа неизправност. „Проблемът не е техничен, няма нищо счупено, електрониката не функционира както трябва”, уточни той.По думите на Московски, общо три пъти е имало проблем със самолета – два пъти с пасажери в него и един път само с екипажа на борда.

Министърът обясни и какво се прави, ако колесникът на самолета на може да се прибере и се налага кацане „по корем”. „Да не дава Господ да се случва. Тогава се ръси една специална пяна по пистата и се каца по корем, но се надявам никога да не се случва”, каза той.

Според Московски, „Фалкон”-ът трябва да отиде директно в завода на производителя във Франция. Той ще настоява там да се направи пълно обследване на самолета.

За разлика от предишния път, когато самолетът трябваше да лети за Брюксел и резервоарът му е бил пълен, което налага продължително кръжене преди кацането, този пъти полетът бил само от Варна до Пловдив и зареденото гориво било малко. „15-20 минути останахме във въздуха”, обясни транспортният министър.

„Аз съм притеснен от това, че доста често се случва този дефект. Ако не даде някакви гаранции производителят във Франция, ще напиша доклад и ще настоявам този самолет да бъде сменен”, заяви Московски. Това може да стане с подобен самолет или с някакъв съвсем различен.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете