На 17 декември 2018 да почерпят

Дидо от Д2 е големият победител във Фермата Съединение

Пет станаха жертвите на стрелеца от Страсбург

Невена Коканова открива Димитър Маринов преди Спилбърг Грандамата на българското кино е първата учителка на звездата от холивудския фаворит „Зелена книга“

Звезден финал на „Фермата“, Дидо от Д2 и Ваня отвяха Росица и Роман 

Порошенко: Няма да се удължава военното положение в Украйна, освен в случай на нападение от Русия

Медицински хеликоптер се разби в Португалия, четирима души загинаха

Льо Пен бие Макрон на президентски избори Сондаж отреди на крайнодясната лидерка 27% от гласовете

Гъста мъгла отменя полети в Холандия

Миле Китич слуша Фики в дома си

Катар има намерения да увеличи дяловото си участие в Дойче Банк

Израелци искат анексия на част от Западния бряг Депутати и министри се включиха в демонстрация на заселници

Каракачанов дава на съд за клевета бившия шеф на дирекция „Българско гражданство“ Катя Матева 

БНБ съветва: Банките да затегнат кредитните условия Предупреждават, че при вдигане на лихвите ще се увеличат лошите заеми

Поръчваме по интернет стоки от столични пазари Планира се ремонт на Женския пазар и първият пазар изцяло за български стоки

Google с ново лого

Най-голямата търсачка представи ново си корпоративно лого, няколко седмици след като изненада света с основно преструктуриране, при което Google става част от холдингова компания, наречена Aphabet, пише CNET, цитиран от „Фокус“

Промяната на логото е поредната крачка на Google, утвърждаваща я като напълно различна фирма от уебсайта за търсения в интернет, основан през 1998 година. Компанията от Маунтин Вю, Калифорния, се превърна в технологичен гигант, който създава софтуер за смартфони и таблети, издига в небето балони, излъчващи интернет сигнал и разработва “умни” очила и дори прототипи на самоуправляващи се автомобили.

Промяната на логото не е единствено символична. При старта си преди почти две десетилетия Google е замислена като компания за настолни компютри. Сега, хората имат достъп до мрежата чрез множество мобилни устройства – от смартфони и таблети до умни часовници. Google изтъква, че новото лого ще се разчита по-лесно на малки екрани и ще съчетава по-добре с новата икона “G”.

Google не за пръв път обновява външния си вид. Компанията го е правила шест пъти, откакто основателите Лари Пейдж и Сергей Брин поставят началото на съвместния си проект като студенти в Станфордския университет. Всяка промяна следва интернет тенденциите и има за цел логото да се чете по-лесно на най-използваните устройства.
И други технологични компании направиха козметични промени наскоро.

През юли Facebook обнови логото си, за да се вижда по-добре на смартфони. През 2013 година изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър промени логото на компанията, една година след като застана начело.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.