На 18 ноември 2018 да почерпят

Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Предупредителен код заради очакваните валежи в 20 области утре

Дубайските полицаи се качват на летящи мотори (ВИДЕО)

Риалити звезда се сгоди за милионерски син Пенелопе каза “да” на Иван Динев

Филмът за Силвио Берлускони препуска към екрана Режисьор е майсторът Паоло Сорентино

70 задържани на протест заради климатичните промени в Лондон

Георги Мамалев: Протестите няма да доведат до нищо добро

Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Последният ръководител на Комсомола: Промените през 89-а тръгнаха от самата БКП

Националните недоволни от съдията срещу Кипър: Трябваше да ни даде още две дузпи Според тях, шведският рефер е трябвало да отсъди поне още две дузпи

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Модерен каубой

NISSAN NP3000 NAVARA вдига летвата при пикапите с нов двигател, 7-степенен автоматик, задвижване на четирите колела и богата гама нови технологии

Продажбите на пикапите в световен мащаб драстично се увеличават. Но не това е причината новият Nissan NP3000 Navara да бъде в центъра на вниманието на предстоящото изложение във Франкфурт. В този специфичен сегмент това е един от моделите с най-дълга история, а много от посетителите на автосалона вероятно ще си представят премиерното четвърто поколение и със звезда върху решетката. Неотдавна Mercedes афишира плановете си да започне да произвежда пикапи и е много вероятно първият да се появи още на следващото изложение във Франкфурт след две години. А е още по-вероятно да използва техниката, опитът и традициите на своя партньор Renault-Nissan. Дотогава обаче сцената и пътищата принадлежат на Navara – автомобил, който носи грубоватия чар на добре моторизирания съвременен каубой.

Японците са създали здраво, солидно и високопроходимо превозно средство, което може да бъде експлоатирано безмилостно като товарно животно. Но комфортът в кабината е на премиум ниво, а оборудването предлага всички екстри като в модните напоследък кросоувъри и SUV-ове. Водачът разполага с богата гама от най-нови технологии. Обикновено пикапите са последните модели, в които влизат последните “писъци” на техниката, но Navara прави изключение. Уникални за сегмента на пикапите са наличните системи за наблюдение с четири камери от птичи поглед Around View Monitor и за автоматично спиране Forward Emergency Braking (FEB). Освен това на борда присъстват круиз контрол, асистенти за потегляне и спускане по наклон, като всички те са разработени за специфичните изисквания на купувачите на пикапи. Същото важи и за безключовото влизане в автомобила, камерата за движение на заден ход и паркинг сензорите. Всичко това улеснява управлението и маневрирането на автомобила, особено когато е натоварен и се налага да преминава пресечени терени. Товароносимостта на модела (полезен товар над 1 тон) и капацитетът за теглене (3500 кг) са подобрени в цялата гама, а товарният леген е с увеличени размери.

За необходимата мощност се грижи новият 2,3-литров dCi двигател, който е с 24% по-ефикасен от досегашния и е най-чистият и най-икономичен в класа си. Предлага се в две версии на мощност – 160 и 190 конски сили, като по-високата въвежда за пръв път битурбо технологията и осигурява ниски експлоатационни разходи и съществено намаляване на вредните eмисии. Задвижването ще е на две или на четирите колела (по избор на клиента), стандартна е 6-степенната механична трансмисия, а опция – 7-степенният автоматик. Настройките на ходовата част и новото шаси гарантират подобрен комфорт на пътуване и по-прецизно управление с усещане за SUV, не за пикап. Много елементи от оборудването са също на нивото на модерните SUV-ове – дневните LED светлини с форма на бумеранг, луксозното обзавеждане в кабината, двузоновият климатроник, новата вентилация и дизайнът на седалките и др. Освен това Nissan въвежда първата за пазара заводска гаранция за срок от 5 години или 160 000 км за допълнително спокойствие на бъдещите собственици на Navara.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.