Делян Пеевски пред в. “Телеграф”: Войната между Прокопиев и Цветан Василев бе за сърцето на Костов

5-ма фенове остават в ареста след инцидентите вчера в София

Летище София се похвали с близо половин милион пътници за месец

Моравецки и Нетаняху ще потушават напрежението след скандала по повод Холокоста

Кристиан Вигенин: В Македония видяхме промяна на отношението към България Визитата на президента Радев бе изключително успешна, каза депутатът

Димитър Маргаритов, КЗП: Сайтове за продажба на автомобилни гуми спестяват задължителна информация

Алпинист-ветеран: Младите подценяват опасностите в планината

Екатерина Захариева: Срещата ЕС-Турция е успех за българското председателство

САЩ обмислят нови санкции срещу руски официални лица

Шефът на НЗОК проф. Камен Плочев: Няма да подам оставка

Президентът на Република Сръбска глобен за превишена скорост в Хърватия

Началникът на планинските спасители: Индивидуалната лавинна екипировка навлиза все повече у нас

Започва Великият пост

Лишени от свобода превзеха затвор в Рио де Жанейро

Надраскаха със свастики полското посолство в Израел

Финалът на Big Brother e този петък – 11 септември

Финалът на най-обсъжданото риалити в родния ефир ще започне този петък, точно в 20:00 часа. Зрителите ще станат свидетели на финалната развръзка и всичко това, по запазената марка на Big Brother – ще се случва в момента, на живо, пред очите на публиката. Няма записани преди месеци епизоди, няма готов сценарий, няма случки с предварително ясен край.

Отличните резултати, които Big Brother постигна, доказват, че допълнителните програмни инвестиции и решението за стартиране на риалити шоуто близо месец преди традиционния старт на есенния телевизионен сезон, е било не само правилен, но и много печеливш ход.

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, резултатите на Нова телевизия в часовия пояс 20:00 – 21:00 ч. (делнични дни) бележат ръст от над два пъти спрямо същия период на миналата година сред населението в активна възраст (18-49) и близо три пъти при трудната за достигане млада аудитория (18-34).

В същото време втората по гледаeмост медия регистрира спад от около 30 % сред населението в активна възраст (18-49), а при трудната за достигане млада аудитория (18-34) спадът е над 50%, спрямо същия период на миналата година в посочения часови слот.

От старта на Big Brother до момента, предаването спечели над 30% дял от аудиторията в активна възраст (18-49). Още по-силни са резултатите при градско население (18-49 градско.) 33,8% дял и младата аудитория (18-34) – 34,9% дял.

Вече 26 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-предпочитан ТВ канал, като средният дял на медията сред населението в активна възраст (18-49) е 21,9%, спрямо 19,7% дял за втората в класацията телевизия. Нова отне лидерството на bTV за първи път през есента на 2014, а през пролетния сезон на 2015 отново затвърди лидерската си позиция и вече в продължение на 26 седмици е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49).

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.