Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

Грипът превзема нови области в страната 3-годишно дете от Шумен е в болница с усложнения

Президентът и германски инвеститори у нас обсъдиха перспективите и трудностите за развитието на бизнеса в България

1500 коня струват 2,2 милиона евро

Наследникът на Bugatti Veyron ще изглежда като този зашеметяващ прототип.

Докато четете това изречение, суперавтомобилът Bugatti Veyron е ускорил от място до 100 км/ч. А вече се движи с повече от 200 км/ч. Ако сега натиснете педала на спирачката, след 5,8 секунди укротявате буйните 1000 коня в двигателя и от 200 км/ч колата спира. Най-бързият (431 км/ч), най-мощният (1001-1200 конски сили) и най-скъпият (базова цена 1,2 млн. евро) модел в света бе изваден от производство тази пролет, след като бе изпълнена предварително зададената квота от 450 екземпляра за 10 години.
Средната цена на един продаден автомобил с екстрите превишава 2,3 млн. евро и въпреки това всеки брой е носил загуба около 4 млн. евро на концерна майка Volkswagen, който щедро спонсорира продукцията на този имиджов модел.
Краят на Veyron поставя началото на Chiron. Това трябва да бъде името на следващата суперкола на Bugatti. Тя ще излезе догодина и ще изглежда като студийната разработка Bugatti Vision Gran Turismo, която виждате на снимките. Този виртуален автомобил е разработен за популярната игра Gran Turismo на Playstation, но ще стане реален като прототип след само няколко дни на изложението във Франкфурт. Със зашеметяващия концепт Bugatti подгрява почвата за следващата си ракета, за която се знаят твърде малко конкретни факти към днешна дата.
Очаква се новият автомобил да получи усъвършенстван двигател W16 с хибриден пакет, пълнене с електрически турбокомпресори и задвижване на четирите колела. Върху студията личи надписът 16.4, който краси също така и Veyron и означава 16 цилиндъра, 4 турбини. С помощта на електрическото подпомагане на бензиновия мотор мощността ще бъде повишена на 1500 коня. Тоест с 300 коня повече от най-потентната версия Super Sport (1200 конски сили) на Veyron. За ефективното оползотворяване на този чудовищен ресурс и постигане на максимална скорост над 450 км/ч каросерията носи много аеродинамични компоненти, спойлери и прорези. Едва ли някой се съмнява, че новото Bugatti ще изглежда достатъчно атрактивно, за да накара богаташите да извадят 2,2 млн. евро от портфейла си. Толкова се очаква да бъде цената на модела. Базовата. А с екстрите – поне милион отгоре.

И следващото Bugatti носи името на пилот

Не всеки има пари за Bugatti, но в компютърната игра Gran Turismo всеки може да кара новия модел. Серийният автомобил ще носи името Chiron и по традиция ще бъде кръстен на известна личност, свързана с историята на компанията. Луи Широн е знаменит пилот от 50-те години, състезавал се за Bugatti. Също както патрона на досегашния модел Пиер Вейрон – инженер и състезател, печелил “24-те часа на Льо Ман”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.