Британец спря Григор Димитров на четвъртфинала в Мелбърн Българският тенисист загуби от Кайл Едмънд в четирисетов мач

МВФ: Петролът ще поскъпва заради намаляването на добивите, договорено от Русия и ОПЕК

Северна Корея ще проведе военен парад преди зимната Олимпиада в Пьончан

Руски изтребители тренираха въздушен бой в стратосферата

Фейсбук: Социалните мрежи могат да са опасни за демокрацията

Започва Световният икономически форум в Давос

Вулкан изригна в японски ски курорт, 15 души са ранени

Тръмп подписа закона за финансиране на правителството Това слага край на 3-дневната финансова блокада

Франция и Германия подписаха резолюция за сътрудничество

9 жертви след стрелба сещу християни в Дамаск

Ясно и слънчево ще е времето днес

82% от богатството в света отива при 1% от населението

Майка с бебе в ръце пропадна в улична шахта в столичен квартал

Агресия в дом за деца с увреждания в Габрово

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 23 януари 2018

Ford Mustang – да живее рокендролът

Георги Луканов,

София-Будапеща

Купето на Ford Mustang е с класически 5-литров V8 двигател с мощност 421 к.с. и 530 Nm въртящ момент, а в кабриото за първи път е вграден мотор с турбо

Да живее рокендролът чак до края на света. Този култов рефрен на „Подуене блус бенд“ в изпълнение на Васко Кръпката си тананиках, докато бях зад волана на една истинска икона, и то американска. Въпреки многото й недостатъци при всекидневна употреба не можеш да останеш безразличен и спокоен, когато караш Ford Mustang. Не е случайно, че на малък алуминиев бадж, окачен на жабката, гордо пише цифрата 1964 – годината, в която се е появил уникалният модел. Сега, 51 години по-късно, американската легенда за първи път се продава в Европа, предизвиквайки лавина от поръчки!

И то при положение, че Ford Mustang, независимо дали във версията GT като купе, или в кабрио варианта, при всички положения ще е втора или трета кола в семейството. Защото този мускулест автомобил е създаден да си правиш кефа, за пътешествия и най-общо да прекараш свободното си време съвсем различно, т.е. вълнуващо и далеч от скуката.

На тестовете край река Дунав в Унгария (не предполагах, че в тази равнинна страна може да има толкова баири и завои край историческия Вишеград) първо имах удоволствието да се напъхам в класическото купе. Напъхам, защото в този тип автомобили излизането и влизането не е проста задача, особено ако имате някое и друго килце в излишък. Както си и мислех, натискането на педала на съединителя изисква усилие, но не чак толкова като в поршетата например. Натискам бутона за запалване на двигателя и без да съм докоснал газта, чувам боботещия гърлен звук от ауспусите. Още преди да подкарам амариканската машина, си мисля, че половината мераклии ще си я купят само заради този завладяващ звук.

Още за теста и впечатленията от американската легенда четете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.