„Туитър“ блокира повече от 1000 акаунти по подозрение за руска пропаганда

Кола излетя на пътя край Банско, четирима ранени

Буря е повредила части от руски ракетен комплекс С-400, пътуващ за Китай

Тереза Мей: Втори референдум във Великобритания за Брекзит няма да има

Рокпевецът Том Пети е починал от свръхдоза от седем лекарства

Косовската полиция не предвижда специални мерки за сигурност при визитата на сръбския президент

Еротична екстраваганца от Франсоа Озон Страхотната мацка Марин Вакт с главна роля в “Double Lover”

Пентагонът: Операцията на Турция в Африн няма да повлияе на двустранните отношения

Джеймс Матис: Изправени сме пред все по-голяма заплаха от ревизионистки сили като Китай и Русия

Правителствена парализа в САЩ, в Сената не се споразумяха за бюджета

Сергей Лавров: Ядреното споразумение с Иран няма да оцелее, ако САЩ се оттеглят от него

Хиляди младежи протестираха в Будапеща с искане за образователна реформа

Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Да пораснеш на инат – BMW 120d xDrive

Георги Луканов

BMW 120d xDrive разполага с 8-степенен автоматик, набира бързо и се държи на пътя страхотно, а харчи под 6 литра нафта

Ако някой ми бе казал, че за десет години от първата серия на BMW ще бъдат продадени близо 2 милиона бройки, щях да го помисля за „налудничав“ фен на баварската компания.

Най-малкото беемве в началото бе подценявано и посрещано с лека ирония не само от мен. Прогнозите бяха, че BMW Серия 1 ще се понрави преди всичко на дамите шофьори, които имат проблеми с размера…

10 години по-късно мога да кажа, че първа серия на BMW e отличен компактен автомобил, който, освен че допада чудесно и се чувства добре както в женски, така и в мъжки ръце, може да върши и идеална работа и на семейства с малки деца.

Въпреки ограничените си размери баварката не е лишена от багажник, а отзад мястото за краката и раменете за пътуващите е повече от обширно за този клас автомобили. Така лека-полека първа серия сякаш порасна и се доближи до другите си „батковци“ от Мюнхен и определено не отстъпва по нищо на тях.

Че 1-а серия е истински представител на баварската марка, ще усетите, когато седнете зад волана. Автомобилът завладява с пъргавината си и страхотното си пътно поведение. В случая тествах перфектния двигател за този автомобил, не най-мощния, но с отличен баланс между конски сили, задвижване 4х4, уникалната за този клас 8-степенна автоматична трансмисия и невероятно нисък разход на гориво за кола, която трудно може да се настигне.

Повече за „мъника“ ще откриете в новия брой на списание „Авто Труд“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.