Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

До три часа българите от Анталия ще кацнат в София

До три часа българите от Анталия ще кацнат в София. Това съобщиха за Нова телевизия от „България Ер“. Очаква се самолетът им да излети в 16:30 часа от летището на турския курорт.

Припомняме, че група български туристи прекараха кошмарна нощ на аеропорта в Анталия, след като полетът им с „България Еър“, предвиден за събота следобед, не успя да се осъществи поради техническа повреда. Наложи се десетки деца и възрастни хора да прекарат нощта без информация кога ще могат да се приберат у дома. Те бяха настанени в хотел чак в 3:00 часа през нощта, а информацията за провеждането на полета им се изменяше на всеки час.

„Накараха ни да чакаме 12 часа на летището без абсолютно никаква информация. Тази нощ ни настаниха в 3 часа в хотел пак в Анталия и през два часа сменят информацията. Трябваше в осем часа да ни вземат автобусите, да си ни приберат, в 8 слязохме на рецепцията, сега – в 11 часа, в 11 часа ни казаха да се готвим, половината се готвят да ходят на плаж. Този български превозвач се подиграва с всичките си клиенти и това е пълно безобразие на толкова малко километри, за едночасов полет да не могат да си приберат сто човека в България. Виждам, че част от хората събират подписка и най-вероятно ще си търсят правата по съдебен ред”, разказа за Нова телевизия Иван Стойчев, пасажер от злополучния полет.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.