Автосалон Франкфурт 2015 в аванс

Георги Луканов

На предстоящия 66-и салон във Франкфурт ще има над 60 световни премиери, включително концепти и прототипи. Изложението ще отвори врати на 17 септември. Салонът ще бъде открит лично от федералния канцлер Ангела Меркел. За първи път в една от огромните зали край река Майн ще има продукт с българско участие - хиперколата SIN R1, дело на русенеца Росен Даскалов. Предварително ви представяме 18 от новите модели, повечето от които ще имате възможността да пипнете още в средата на октомври по време на предстоящото изложение в София.

Hyundai Elantra

Изцяло новото поколение Hyundai Elantra също ще направи световен дебют на салона във Франкфурт. Под предния капак ще се монтира и нов 1,6-литров турбодвигател, който ще развива мощност от около 180 к.с. Той ще може да бъде поръчван и със 7-степенна автоматична скоростна кутия. Стандартните версии ще бъдат оборудвани с 6-степенни ръчни трансмисии.

„Елантра” разполага с LED дневни светлини и по-тънки фарове. Хромирани са предната решетка, бронята, фаровете за мъгла. Имаме и LED задни светлини и в дизайна на багажника. Корейската кола разполага със седем въздушни възглавници, както и с 8-инчов голям дисплей вътре в купето.

Peugeot 308 GTI

Спортният Peugeot 308 GTi разполага с 270 коня и диферeнциал с ограничено приплъзване. 308 GTi 270 е оборудван с Torsen диференциал с ограничено приплъзване и 19-инчови карбонови aлуминиеви джанти, обути с Michelin Super Sport гуми. За спиране се разчита на 380-милиметрови червени дискове отпред и 268-милиметрови дискове отзад. 308 GTi 270 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 секунди и изминава 1000 метра със старт от място за 25,3 сек. Тези цифри са постигнати и благодарение на съотношението мощност към маса от само 4,82 кг на конска сила.

Четирицилиндровият двигател генерира 169 к.с. на литър работен обем. Със Stop&Start технологията постига комбиниран разход на бензин от едва 6,0 л/100 км.

Suzuki Baleno

Suzuki Baleno се явява идеен наследник на хечбека със същото име от края на 90-те години. Базира се на концепта iK-2 и има компактни размери, но япон­ците обещават добри вътрешни обеми. Дължината на колата ще е малко над 4 метра, което обещава подобаващо пространство за пътниците и за багаж. Задвижващата сила ще идва от нов 1-литров бензинов мотор с директно впръскване. Агрегатът се подпомага от системата Smart Hybrid Vehicle by Suzuki (SHVS), която добавя стартер-генератор за постигане на по-добра икономия на гориво.

Още премиери от Франкфурт вижте в новия брой на списание "Авто Труд"

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили