Борисов поиска пълна проверка на сделката за ЧЕЗ и на купувача

Красимир Вълчев: Не е желателно закриването на още училища

Български лекарски съюз ще подпише рамковия договор за 2018

“Дунав” с втора поредна победа

Министър Ангелкова: Русия, Китай и далечните пазари са много важни за българския туризъм

В Банско арестуваха 6 лица за проституция и дрога

БСП готви концепция за партийна телевизия

Без почивка за бавния и напрегнат ЦСКА

Британец продаде марков чайник на 200 години за 650 000 евро

Атина към Анкара: Не сме Ирак или Сирия, можем да се защитим

Мария Захарова: Кокаинът в посолството в Аржентина няма общо с руските дипломати

Започна градеж на храм “Св.Райко Шуменски”

Тази година откриват „Пловдивци“ – първият нов язовир от 30 години

Протестиращи блокираха отново пътя Е-79 край Видин

Кушията в Априлово през обектива на “Труд” (СНИМКИ)

За първи път автоматик от северните ни комшии

Dacia постепенно усъвършенства автомобилите си и потребителите имат възможност да се радват на все повече удобства в румънските коли. За първи път от възраждането на марката в рамките на концерна Renault-Nissan преди повече от 10 години в моделната гама ще се предлага автоматична трансмисия. Новата скоростна кутия Easy-R се съчетава с трицилиндровия бензинов турбо двигател с мощност 90 конски сили. Водачът разполага с два режима на превключване. Единият е ръчен (Manual) – шофьорът сменя предавките с движение на лоста, но без педал за съединителя. Във втория режим Drive компютърът контролира превключването на предавките спрямо оборотите на двигателя, скоростта на движение, стила на шофиране и др. Ако е необходимо рязко ускорение, трансмисията автоматично сваля една или две предавки надолу, за да освободи пълната мощност на двигателя.

Инженерите наричат новата кутия Easy-R автоматизирана механична трансмисия. Тя носи комфорта на мързеливото шофиране без натискане на съединител и работа със скоростния лост в натоварен трафик. В момента, в който водачът вдигне крака си от педала на спирачката, автомобилът плавно потегля. Това улеснява тръгването по наклони. Тъй като задействащите механизми се активират само при смяна на предавките, Easy-R страда от далеч по-малка загуба на енергия спрямо конвенционалните автоматични трансмисии. Средният разход на гориво за моделите Logan и Sandero e под 5 л/100 км.

Новата трансмисия Easy-R дебютира на автосалона във Франкфурт заедно с обогатената гама на Dacia с новите специални издания с повишено оборудване Duster Edition и Duster Urban Explorer.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.