Пчеларка твори изящество от восък Деяна Такиева създава свещи и фигурки като хоби покрай отглеждането на 400 пчелни семейства

На 21 май 2018 да почерпят

Българин арестуван в Марсилия – имал материали, годни за сглобяване на бомба

Почина световноизвестната оперна прима Христина Ангелакова

“Левски” на бараж за Лига Европа

БСП и ГЕРБ на балотаж за кметския пост в Галиче

И при храната има мода Кои са основните кулинарни трендове

Катастрофа между камион и товарен микробус край Монтана Един човек е пострадал

Медиците от болницата в Ловеч излязоха на пореден протест

Графа е първият, който се раздели със свой талант в „Гласът на България“

Стоичков срещу Зидан в Париж

Прогнозата на Светлана Тилкова – Алена за кралската сватба: Кармична разплата тегне над брака на Хари и Меган Принцът се жени без да е сигурен, а новата херцогиня на Съсекс ще се дразни на характера му

Отровни слухове текат от чешмите в София В норма са всички проби, увериха институциите, отговорни за проследяването и контрола

Ивет Лалова първа на 200 метра в Турция

Вижте акцентите от броя на “Труд” в понеделник, 21 май 2018

За първи път автоматик от северните ни комшии

Dacia постепенно усъвършенства автомобилите си и потребителите имат възможност да се радват на все повече удобства в румънските коли. За първи път от възраждането на марката в рамките на концерна Renault-Nissan преди повече от 10 години в моделната гама ще се предлага автоматична трансмисия. Новата скоростна кутия Easy-R се съчетава с трицилиндровия бензинов турбо двигател с мощност 90 конски сили. Водачът разполага с два режима на превключване. Единият е ръчен (Manual) – шофьорът сменя предавките с движение на лоста, но без педал за съединителя. Във втория режим Drive компютърът контролира превключването на предавките спрямо оборотите на двигателя, скоростта на движение, стила на шофиране и др. Ако е необходимо рязко ускорение, трансмисията автоматично сваля една или две предавки надолу, за да освободи пълната мощност на двигателя.

Инженерите наричат новата кутия Easy-R автоматизирана механична трансмисия. Тя носи комфорта на мързеливото шофиране без натискане на съединител и работа със скоростния лост в натоварен трафик. В момента, в който водачът вдигне крака си от педала на спирачката, автомобилът плавно потегля. Това улеснява тръгването по наклони. Тъй като задействащите механизми се активират само при смяна на предавките, Easy-R страда от далеч по-малка загуба на енергия спрямо конвенционалните автоматични трансмисии. Средният разход на гориво за моделите Logan и Sandero e под 5 л/100 км.

Новата трансмисия Easy-R дебютира на автосалона във Франкфурт заедно с обогатената гама на Dacia с новите специални издания с повишено оборудване Duster Edition и Duster Urban Explorer.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.