Комисия ще набележи мерки за подобряване на екопътеката до Стобските пирамиди

Наказания за милиони стреснаха кметове Ръководството на НСОРБ търси помощ от Томислав Дончев и Владислав Горанов

Българин арестуван с 15 тона хашиш Нашенецът и трима холандци пренасяли дрогата с рибарски кораб

Иранският външен министър: ЕС не прави достатъчно, за да запази ползите за страната ни от международното ядрено споразумение

Розовите дестилерии купуват максимум цвят

Вицепрезидентът Илияна Йотова: Делото на Кирил и Методий успя благодарение на българската държава

Златната палма за Хирокадзу Корееда Изобилстваха въздълги и откровено скучни филми

Ердоган обеща Турция да инвестира няколко милиарда евро в магистрала, свързваща Белград и Сараево

Мобилна лаборатория изследва за СПИН в София

Иран и Гърция подписаха меморандум за транспортно сътрудничество

Бойко Борисов ще обжалва решението на съда по делото на Елена Йончева

Размерът на еднократната помощ за първокласници остава 250 лв. и за новата учебна година

От началото на годината 41 души са ухапани от кърлежи в Добрич

Мустафа Карадайъ от Демир Баба Текке: През 1989 г. Доган ни обедини по пътя на свободата, наречен ДПС (ВИДЕО)

САЩ потвърдиха спирането на допълнителни тарифи за вноса от Китай

Джиповете стават електрически

Върховите технологии за икономично придвижване с мощни двигатели отново са един от акцентите на световното изложение във Франкфурт. Там Audi разкри наред с новата моделна линия Audi А4 и почти готовия за производство концептуален автомобил Audi e-tron quattro, който представлява спортен SUV с електрическо сърце.

Това е колата на близкото бъдеще и е заредена със спортен дух, високи емоции и изключителна ефективност. Серийната версия трябва да се появи на пазара през 2018 г. и да бъде първият голям изцяло електрически модел на компанията. С много ниско челно съпротивление с коефициент само 0,25 моделът ще постави еталон в SUV сегмента. Каросерията е максимално обтекаема за въздушния поток и съдържа активни аеродинамични елементи, които се активират при скорост над 80 км/ч. С цел по-малко съпротивление малки камери заместват страничните огледала. В дългия 4,88 м автомобил комфортно се настаняват четирима души, а багажникът е предостатъчен с обем 615 л. Размерите, формата и концепцията на този модел дават знаци, че той може да се превърне в бъдещият Audi Q6.

Електрическото задвижване се извършва от три елдвигателя с мощност до 370 киловата (505 конски сили) и максимален въртящ момент 800 Нм. Единият двигател върти предната ос , а другите два – задната. Когато водачът настъпи газта, автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч само за 4,6 секунди, максималната скорост е 210 км/ч. Трите мотора черпят енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 95 киловатчаса, интегрирана в пода. Когато е пълна догоре, токът е достатъчен за изминаването на 500 км. Зареждането се извършва с прав или с променлив ток. На зарядната станция с прав ток батерията се зарежда на 100% за 50 минути. Възможно е да се прави и индукционно зареждане без кабели на пригодените места. Иновативните технически решения в областта на управлението и инфоразвлекателните системи осигуряват най-високо ниво на комфорт за водача и пътниците. Концептът е оборудван и с технология за автономно (пилотирано) шофиране.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.