Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

Семейният ван отива на офроуд

Семейните ванове трябва да са подготвени за всякакви приключения и на най-различни места, до които не винаги водят асфалтирани пътища. Затова Volkswagen екипира новия модел на Caddy за кални и каменисти терени. На матираните сребристи прагове виждаме добавката Alltrack към името на автомобила, която маркира немалко външни промени. Каросерията е защитена отвън с пластмасови панели на калниците, праговете и долните ръбове на броните. Черните предпазни елементи контрастират с боядисаните в цвета на купето брони, страничните лайстни и дръжките. Сребристата решетка на подкартерния защитен панел добавя нотка на елегантност в офроуд визията.

За Alltrack модела са характерни хромираните лайстни на лакираната радиаторна решетка, сребристите огледала и рейки, затъмнени стопове, халогенни светлини и фарове за мъгла. Седалките на пътническите версии са облечени със специална приятна на допир и стилна тапицерия, а на гърба на облегалките има сгъваеми масички. При товарния вариант тапицерията е от издръжлив на триене текстил. И двете модификации предлагат кожен пакет – волан, ръкохватка на скоростния лост и дръжка на ръчната спирачка. Пътническият модел е по-елегантен и комфортен отвътре с регулируемия среден подлакътник, хромираните акценти на превключвателите за светлините, огледалата, елстъклата, както и с алуминиеви педали, стелки с цветен шев и декор на арматурното табло.

За задвижване купувачите избират между четири 2,0-литрови дизелови TDI двигателя с мощност от 75 до 150 конски сили и три бензинови мотора TSI с кубатура 1,0, 1,2 и 1,4 л с капацитет от 84 до 125 конски сили. Тези, които навъртат много километри, могат да се насочат към метановия агрегат 1,4 TGI със 110 коня. В зависимост от моторизацията се предлагат трансмисии с 5 и 6 предавки с ръчно превключване, както и 6- и 7-степенна автоматична кутия DSG с двоен съединител. Стандартно моделът е с предно предаване, опционално се поръчва задвижването на четирите колела 4MOTION.

В серийното оборудване влизат асистент за изкачване по наклон, а пътническият вариант е с климатик, темпомат, аудио с 5-инчов сензорен дисплей, пакет “Светлина и видимост” (автоматично затъмнение на огледалото, дневни светлини с автоматично превключване, функции Coming Home и Leaving Home”, сензор за дъжд и автоматични чистачки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.