Бившият румънски президент Траян Бъсеску се оттегля от политиката

Дърво се стовари върху кола в центъра на Пловдив

1/3 от закараните с линейка пациенти на УМБАЛ “Св. Анна” са пострадали при катастрофи

Полша и Литва сключиха споразумение за изграждане на газопровод, свързващ двете страни

Владислав Горанов ще председателства заседание на ЕКОФИН

Цените на горивата в Гърция скачат

Бургаската група Lemon Box изнася концерт в Авиомузея на 30 май

Песимистични са прогнозите за пострадалия 19-годишен при катастрофата на “Тракия” Момчето е син на приятеля на певицата Емилия

Св. Кирил – първият ни водолаз Съавторът на азбуката вади мощите на Св. Климент от Черно море с подводна камбана

Морган Фрийман се извини, след като беше обвинен в сексуален тормоз и непристойно поведение

Без дизел в новото Volvo S60 Всички нови модели на марката от 2019 г. ще бъдат електрифицирани

Иновационни слушалки заглушават хъркането на партньора

Белгийските власти ще разгледат жалба срещу инстаграм, свързана с новите правила за личните данни

Слави Несторов: С Боян Петров имахме уговорка да се срещнем на Еверест и това да е първата българска среща на върха

Александър Вучич: Ще бъдем готови на компромис с Косово

Московски: Със сигурност трябва да има корекция в цената на винетките

Според мен със сигурност трябва да има корекция в цената винетките. Това каза пред журналисти министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски на отчета за напредъка на ОП “Транспорт” 2007-2013 г., съобщи “Фокус”.

“Не знам дали е възможно да се приложи диференциран подход за леки и тежкотоварни автомобили в диапазона, в който сме правили анализи. Няма логика да си нанасяме такава щета, оставяйки тежкотоварните автомобили да преминават почти безплатно през България”, обясни Московски. По думите му, те нанасят щета на пътната настилка, създават предпоставки за ПТП, създават допълнителен трафик.

“Излиза 2-3 пъти по-скъпо да се превози транзит стока от единия край до другия на България по влак, отколкото на автомобилен транспорт. Това е абсурдно и няма такава държава в Европа. За България трябва да се въведе тол система. Тя е по-различна от винетната система. Вероятно до 3,5 тона ще останат винетките с корекция на завишение и тол система, която е най-справедливият начин на заплащане”, поясни Московски. Той посочи, че по този начин се плаща толкова, колкото се ползва. “Ангажиментът за провеждане на тази политика е на АПИ и МРРБ. Бих подкрепил изменение на стойността на винетките по оскъпяване, защото това е логично. Винетките не са пипани от около 10 години”, каза още Ивайло Московски.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.