Австралия: Очакваме признание от Русия, че поемат отговорност за свалянето на малайзийския самолет над Източна Украйна

Криминална история на 1800 години се заплете Тройно убийство е извършено при готско нападение над Филипопол

Цвета Караянчева: Всички ценители на майсторството на Светлин Русев ще съхранят искреното си уважение към приноса му за развитието на изкуството

Вандали поругаха изложбата „За буквите” в центъра на София

Варна показва съкровищата си

Как Тръмп тласка света в ръцете на Путин

Барние прикани Великобритания да приеме споразумение за върховенството на Съда на ЕС

Кметът на Монтана стана чирак-резбар

Румен Петков: Светлин Русев ще остане с написаното, изреченото, нарисуваното в душите и в сърцата ни, в България и в света

Пленкович: Това посещение е крачка напред за сътрудничеството ни, благодаря на Борисов

Здравната каса вече покрива два нови медикамента за лечение на множествена склероза

Вандал повреди с метален стълб картината на Репин “Иван Грозни убива сина си”

Премиерът Борисов: Със загубата на Светлин Русев България загуби един от мъдреците си

Академик Светлин Русев пред „Труд“: Живеем в пиеса на абсурда, за която сами избираме актьорите

Почина Светлин Русев

Лиляна Павлова: Има необходимост от магистрала между София и Солун

Трафикът от София до Солун доказва необходимостта от магистрала в този участък. Това каза Лиляна Павлова, министър на регионалното развитие и благоустройството, по време на подписването на договорите за проектиране, строителство и супервизия на автомагистрала „Струма“ – ЛОТ 3.3“, съобщи “Фокус”.

Министър Павлова заяви, че днес дава старта на изграждането на дългоочаквания участък от АМ “Струма” – ЛОТ 3.3. Това е една част от проекта за изграждането на автомагистралата през Кресненското дефиле. Това е и първият проект, който започва своята реализация по линия на Оперативна програма “Транспорт” 2014 – 2020г.”, посочи министър Павлова. По думите ѝ, от АМ “Струма” остават да бъдат изградени още около 62 километра. “Това е целият ЛОТ 3. Този ЛОТ е разделен на 3 основни подучастъка. ЛОТ 3.1 започва от Благоевград, където следващите дни и седмици ще завърши строителството. Имаме и един подобект – тунелът на Железница. Следващият участък е Кресненското дефиле, а участъкът, за който договор сключваме днес, е от Сандански до Кресна”, коментира още министър Павлова.

“Успяхме в кратки срокове, след като получихме мандат през миналата седмица от Министерски съвет, да подпишем договор за безвъзмездна помощ, за да може още преди самият проект да е окончателно одобрен от ЕК, ние да сключим договор с избрания изпълнител и да започнем работа”, обясни още тя.

Проектът на ЛОТ 3.3 на АМ “Струма” включва 9 мостови съоръжения и 2 големи пътни възела, съобщи Палова.

“Всичко това трябва да бъде прецизирано и допроектирано с точни параметри, за да имаме детайлен технически проект и разрешение за строеж. Отделно от това започваме всички необходими дейности за извършването на отчуждителни процедури, което е важен елемент, за да може успешно да издадем разрешението за строеж”, обясни министър Павлова.

По думите ѝ, след приключването на процедурите, още в началото на строителния сезон на 2016 година, фирмата-изпълнител ще може да започне работа.

“Сключваме предсрочно договорът с изпълнителя на ЛОТ 3.3 на АМ “Струма”, за да започне работата незабавно. Какво предстои от тук нататък? Днес сключихме договор за строителство и строителен надзор, но този тип проекти е на принципа на така нареченият “инженеринг”. Това означава, че строителя има първия и основен ангажимент да допроектира началния проект за изграждането на участъка”, посочи министър Павлова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.