Янита Янчева задобрява в игрите Сървайвърката и половинката й показаха секси тела

Дъното на Марианската падина чака нови гости (ИНФОГРАФИКА) Американец и англичанин ще картографират океанските дъна

Еманюел Макрон участва в церемония по полагане на венци пред мемориала на жертвите на войните

Андреа: Важното е, че България има успял спортист, а не кое е момичето до него

Създадоха най-голямата пощенска картичка в света върху ледник

Тереза Мей: Следващите седем дни от преговорите по Брекзит ще бъдат решаващи

Маркус Зьодер ще се кандидатира за поста председател на ХСС

Автомобилният секс ще зачести през следващите 20 години Повечето от "секс колите" ще бъдат със затъмнени стъкла

Стопанин на имот обгазен при опит да гаси горящата си къща Три жилища са горяли в Разградско, има сериозни щети

Най-вкусните ястия в Турция се въртят в Газиантеп Мозайките в древния град са от времената на Александър Македонски

Бенямин Нетаняху: Провеждането на предсрочни избори може да има катастрофални резултати

Нелегален превозвач, ползвал личното си „Ауди А4” за такси

Хиляди се събраха за откриването на коледния базар в румънския град Сибиу

Франк де Бур, легенда на холандския футбол, ексклузивно пред „Труд”: Куман и Стоичков бяха големите лидери на „Барса”

Сняг покри проходите, засега са отворени за движение

България не може да ремонтира руските си изтребители в Полша

Генералният директор на руската самолетостроителна корпорация /РСК/ „МиГ“ Сергей Коротков е уведомил България за невъзможността да ремонтира българските изтребители МиГ в Полша, предаде ТАСС.

В писмо, адресирано до председателя на Комисията по отбрана на Народното събрание Михо Михов, се подчертава, че „руската страна не е предоставяла на Полша лиценз и актуална технологична документация за ремонтиране на самолетните двигатели“.

„Ако се извърши подобно ремонтиране на българските МиГ-ове, тогава РСК „МиГ“ ще прекрати по-нататъшното изпълнение на договора за поддръжка и експлоатация на самолетите“, се казва в писмото. „Освен това Полша няма право да използва запасни части на самолетите за нуждите на трети страни, ако това се случи, тогава тяхната доставка за страната ще бъде прекратена“, се посочва още в документа, съобщава БГНЕС.

Руската корпорация уточнява, че стойността на ремонта на всеки един от 14-те двигателя, осъществен от руските специалисти, ще струва 1 милион 50 хиляди 650 евро, 

В края на август министърът на отбраната на България Николай Ненчев и вицепремиерът и министър на националната отбрана на Полша Томаш Шемоняк подписаха споразумение за обслужване на авиационна техника, в съответствие с което Варшава трябва да ремонтира през 2016 г. двигателите и друго оборудване на шест изтребителя МиГ-29, които са на въоръжение на българските ВВС.

В интервю за медиите Ненчев подчерта тогава, че цената на ремонта на изтребителите в Полша щяла да бъде с 30% по-ниска, отколкото предложената от руската компания. „Цената на ремонта ще бъде много по-ниска, отколкото предложената от Русия. Сделката е много изгодна“, каза той, подчертавайки, че България „трябва да се стреми към партньорства с ЕС и НАТО и трябва да се опита постепенно да намали своята зависимост от трети страни, които не са членки на НАТО, включително и от Русия“.

Писмото на РСК „МиГ“ е пренасочено към министерството на отбраната на България, то също така ще бъде обсъдено на заседанието на Комисията по отбрана на 2 октомври 2015 г.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.