Задържаха служител на Областна дирекция по безопасност на храните заради подкуп от 300 лева

Московски: Росен Желязков притежава всички необходими качества да се справи с предизвикателствата в сектора

Откриха нова компютърна зала в Професионална гимназия по текстил и лека промишленост в Благоевград

Валери Сименов: България загуби 1 седмица с назначаване на новите министри Няма разколебаване в позицията на България за Унгария, заяви вицепремиерът

ДДС при отдаване на имот под наем

Цецка Цачева се срещна с главния прокурор на Бавария Акцент на разговора им бяха двустранното сътрудничество по наказателни дела и прилагането на Европейската заповед за арест

Проблеми в растежа на детето издават куп болести 2/3 от малчуганите с отклонения у нас не се лекуват

Премиерът на Малта: Европейските лидери са почти единодушни, че трябва да бъде проведен втори референдум за Брекзит

Две условни присъди за смърт на „Хемус“

Нинова: Борисов делегитимира решението на кабинета за Унгария с думите, че то няма правна сила и е за някой ден

Министър Петя Аврамова: Приоритетите ми в работата ще бъдат ефективност, качество и контрол

Цветанов: Нанков да остане зам.-министър, „за да се продължи работата по тол системата примерно и по всички останали програми“

Драгомир Стойнев: Оставката на третия кабинет на Борисов ще отприщи процеса по оздравяване на държавата

Валентин Радев: Ще се върна в НС, ще бъда отново член на Комисията за отбрана и вътрешна сигурност

Премиерът Борисов: Изразихме ясно позицията си в подкрепа на Унгария с гласуването на нашите евродепутати (ВИДЕО) Вчерашното решение на кабинета е било, ако се стигне до вот за задействане на санкциите

Скандалът „Фолксваген“: ЕС знаел от две години за измамата с вредните газове

Швейцария спря продажби на дизелови коли

Шеф във “Фолксваген” вини малка група за скандала

ЕС е знаел от две години за възможността да се манипулират изхвърляните вредни газове от дизелови коли заради наличието на спецустройства, пише в. “Файненшъл таймс”. През 2013 г. Съвместният изследователски център към Еврокомисията препоръчал в доклад да им се обърне внимание, след като две години по-рано установил, че се слагат в дизелови коли, въпреки че технологията е забранена от 2007 г. Регулаторите на ЕС обаче пренебрегнали предупреждението.

В края на миналата седмица екоагенцията на САЩ обяви, че емисии на азотни окиси от дизели на “Фолксваген” надхвърлят до 40 пъти разрешените норми. След разгорелия се скандал компанията призна, по света има 11 млн. коли, оборудвани със софтуер, манипулиращ емисиите при екотестове.

Швейцария обяви късно в петък, че спира временно продажбата на дизелови коли на “Фолксваген” с двигатели 1,2, 1,6 и 2 литра, отговарящи на екостандарта Euro 5. Регулаторът посочи, че има подозрения, че на 180 000 коли, включително “Ауди”, “Сеат” и “Шкода”, е инсталиран софтуерът за манипулация. Разследвания по скандала вече вървят в САЩ, Германия, Италия, Франция, Южна Корея, Канада и Норвегия.

Матиас Мюлер (62 г.), досегашен шеф на “Порше”, поема “Фолксваген” в опит да тушира последиците от скандала, заради който компанията е застрашена от глоба до $18 млрд. в САЩ. Мюлер обеща безпощадно разследване и пълна прозрачност и обяви, че за него сега най-важното е връщането на доверието. Според Бернд Остерлох – член на борда на директорите, малка група хора е нанесла грандиозни вреди на “Фолксваген”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.