WWF или световната зелена мафия

Корнелия Нинова: Промяната в България е наложителна

Етнографи показват изложба посветена на коня и каруцата Експозицията в музей „Етър” пренася във времето, когато каруцата е смятана за трабант, а файтонът за мерцедес

Студ и сняг усложняват обстановката на Балканите

Ирмена Чичикова: „Не ме докосвай” беше пътешествие и приключение

Бойко Борисов: Защо само ЧЕЗ да купим? Защо не купим и „Енерго Про” и ЕВН?

ККП иска премахване на конституционното ограничение от 2 мандата за президент Така Си Цзинпин ще може да се задържи на власт по-дълго

Човек е ранен, след като хеликоптер е извършил твърдо кацане в Арктика

Движението през прохода Шипка се ограничава заради честванията на 3 март

Откриха древен град под Солун

Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Комисар Бойко Рановски: Несъобразена скорост е причината за катастрофата на Витиня

По първоначални данни несъобразена скорост е причината за верижната катастрофа на АМ „Хемус”. Това каза комисар Бойко Рановски, началник на отдел “Пътна полиция” в ГДНП пред БНТ .

„След като става едно пътнотранспортно произшествие на изхода на тунел „Витиня”, останалите превозни средства, движещи се зад тези автомобили, не успяват да спрат и се случва това, което видяхме всички”, посочи комисар Рановски.

По думите му, този тунел е с дължина 1100 метра, което го прави най-дългия в България.

„Тунелът не е с прав участък, а има две криви – лява и дясна. В самия тунел има и спускане. Движението в него с несъобразена скорост крие много рисковe, дори и да няма други превозни средства”, коментира още той.

На въпрос дали е вярно твърдението, че в участъка на катастрофата е имало разлято масло или нафта, той отговори: „Аз бях на мястото след инцидента и там действително имаше разляти множество течности, но това е от всички катастрофирали автомобили. Дали преди катастрофата е имала разлята течност, предстои да го доказват колегите, които водят разследването”.

Комисар Рановски отбеляза също, че в района на тунела няма видеокамери, чиито видеозаписи могат да бъдат използвани за установяване на причините за инцидента.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.