Арестуваха дъщерята на Цар Киро с 2 кг хероин

Община Велико Търново превърна с 820 000 лева изоставена сграда в комплекс за социални услуги Кризисният център ще приютява жертви на домашно насилие

Показват „Златното евангелие“ от Омуртаг в музей „Етър“ в Габрово Светинята ще бъде представена на Националния празник - 3 март

Общо 52 души са ранени при атаката в Хесен, 18 са деца

Заловиха грабител, нападнал жена

Деми Ловато се показа без грим (СНИМКА)

Директорката на Басейнова дирекция-Пловдив е обвинена за безстопанственост

Двама сърби са заразени с коронавирус

Wizz Air няма да отменя полети до Италия, от Ryanair все още няма официална позиция

Десетки автовози пътуват всяка седмица до огнището на коронавируса в Северна Италия

Пълни автобуси от Милано продължават да пристигат у нас

Нено Димов остава в ареста

Николета Лозанова към Филип Плейн: Благодаря ти за невероятната нощ

Гърция взема мерки срещу коронавируса, изтегля гражданите си от Италия

Появи се Ябълковият човек

Никой не чисти „смазката“ върху асфалта в тунелите

Държавата няма пари нито за качествена поддръжка на тунелите по магистралите, нито за цялостния им ремонт, стана ясно от изявления на регионалния министър Лиляна Павлова и на шефа на Агенция „Пътна инфраструктура“ Лазар Лазаров.

Пътни експерти обясниха хлъзгавата настилка във „Витиня“, където във верижна катастрофа с 51 коли загинаха трима души, а 14 бяха ранени, с особеностите на родните съоръжения. Тъй като нямат допълнителна вентилация, по стените им се образува особен вид филм от отлаганията от газовете. При висока влажност на въздуха той се превръща в хлъзгава субстанция, която се стича по стените и попада върху асфалтовата настилка.

„Тази „смазка“ не се чисти специално, няма предвидени пари за това“, призна пред „Труд“ шефът на пътната агенция Лазар Лазаров. „По принцип трябва специално покритие на стените срещу това. Ние имахме намерение тепърва да правим такова“, каза Лазаров.

Не е ясно обаче откъде ще се намерят пари. Министър Лиляна Павлова заяви вчера, че се надява при добро изпълнение на бюджета ведомството да получи пари за ремонт на тунелите, но сумите били огромни – 60 млн. лв. за петте най-големи тунела. Това е около една трета от годишните разходи за поддръжка на всички пътища у нас. Бюджет за пълна подмяна на електроинсталациите и изолацията не е имало от 25 години, каза още Павлова.

С осветлението обаче според нея се спекулирало. „Може да има единични изгорели крушки, но нямаме неосветени тунели”, заяви министърката. Тя уточни, че ситуационният център на АПИ е пускал съобщения за такива проблеми и е предупредил шофьорите да карат с повишено внимание.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.