На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Русия не приема холандския доклад за боинга, иска възобновяване на разследването

Русия категорично не е съгласна с изводите в доклада на холандския Съвет по безопасността за катастрофата на малайзийския боинг на 17 юли 2014 г. в Източна Украйна, заяви Олег Сторчевой, зам.-шеф на Федералната агенция за въздушен транспорт, предаде ТАСС.

„Запознахме се с документа и отговорно мога да заявя, че не сме съгласни с изводите, те са неверни в корените си, а степента на нелогичност е удивителна“, каза той. „Създава се впечатление, че вместо последователен анализ на обективните данни, комисията се е занимавала с подбор на доказателства по предварително избрана версия“, добави Сторчевой. Той поиска възобновяване на разследването, позовавайки се на това право в приложение на Конвенцията за международна гражданска авиация.

В представения във вторник доклад холандският съвет стига до извода, че самолетът е свален със ЗРК „Бук“, като ракетата е изстреляна от територия с площ 320 кв. км. Ставало дума за ракета от типа 9М38 с бойна глава 9Н314М. Производителят на „Бук“ – руският концерн „Алмаз-Антей“, представи същия ден свои изводи. Те потвърждават сваляне със ЗРК „Бук“, но от район около Зарошченское. Но от ракета 9М38 с бойна част 9Н314, спрени от производство през 1986 г. и през 2011 г. снети от въоръжение в Русия.

„Не бяха показани доказателства, че в корпуса на самолета са открити характерните поразяващи елементи тип „пеперуда“ (като двоен Т-образен профил). Тяхната форма и химически състав нямат нищо общо с представеното в доклада“, каза Сторчевой.

В холандския доклад са показани снимки на „пеперуди“, една от които била открита в пилотската кабина и друга – в член на екипажа в нея, но не и как са заседнали.

„Пеперудите“ са важни, защото липсват в старата бойна част 9Н314, но фигурират в 9Н314М, каквато поразила самолета според холандския доклад. Сторчевой заяви, че руската страна е опровергала версията за ракета 9М38 с бойна глава 9Н314М, но това не било взето предвид в доклада. Както и други оценки на руски експерти.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.