Вижте Мегз без капка грим (СНИМКА)

Борисов: Миграцията e приоритет за България, предвид географското ни разположение

ВСС отпусна допълнителни пари за експертизи на петричкия съд

В Ухан са регистрирани 195 случая на повторно заразяване с коронавирус

Метеоролози обясниха защо зимата е топла

Турски военен конвой влезе в сирийския град Идлиб

Задържаха шефката на Басейнова дирекция-Пловдив

Куентин Тарантино стана баща

Глобиха 58 пешеходци само за ден в Търновско Проверени са и 93 автомобила

Четвърта жертва на коронавируса в Италия

Спипаха шофьори с наркотици при акция в Търново и Лясковец

С 46 милиона лева обучават стиденти в реална работна среда

Премиерът: Броят на българите, завърнали у нас, расте около четири пъти по данни на НСИ

Младеж пострада при катастрофа в Търново Зад волана на колата е било 18-годишно момиче

Оперетата „Прилепът” на Йохан Щраус с премиера във великотърновския театър

Чавдар Трифонов: Разделяне на две ще подобри управлението на район „Приморски“

Кандидат-кметът обяви туризма за основен приоритет на своя екип

Административното разделяне на най-големия варненски район „Приморски“ на две ще подобри значително управлението на територията и ще даде възможност администрацията да концентрира повече усилия в подпомагане на туристическия продукт. Това заяви на среща с представители на туристическия бранш кандидатът на МК „Реформатори и патриоти – Решението за Варна“ Чавдар Трифонов. Според него градската част на „Приморски“ трябва да обхваща територията до „Почивка“. Във втората да бъдат включени кв. „Виница“, „Траката“, вилните зони и курортите „Св. Константин” и „Златни пясъци“, планира кандидатът за кмет на Варна. Това ще концентрира административни усилия в подпомагане развитието на семейния бизнес в по-близките до града зони и на масов туристически продукт в курортите, смята Трифонов. Според него общината от години е загубила интерес да развива територията между „Траката“ и „Златни пясъци“, в която той вижда алтернатива Варна да развива бизнес от семеен тип. Още повече, че посочената територия Трифонов счита за една от малкото възможности край морската столица да има продукт, различен от ол инклузива.

Заместник-кмет да се занимава изцяло с туризма, поискаха представителите на бранша. Според тях до момента няма силна общинска политика за реклама на Варна като туристическа дестинация.

Всичко е въпрос на организация на администрацията, отговори Трифонов. Според него няма значение каква ще е административната позиция, а качеството на екипа, на който ще бъде поверено управлението на туризма на общинско ниво.

„Аз смятам да работя с истински експертен екип, който да държи тясна връзка с бизнеса, да чува проблемите и да търси решаването им в оперативен порядък“, обеща кандидатът.

Потенциал за развитието на Варна като целогодишна дестинация представителите на бранша виждат в неизползваните минерални извори на територията на общината.

В момента общинската администрация стига до табелата „Златни пясъци” и след нея не се интересува нито от озеленяване, нито от охрана, заяви председателят на Съюза на хотелиерите в курорта Георги Щерев. От бранша бяха категорични, че общината не инвестира достатъчно средства в основния за града отрасъл. Над 6 млн. лв. влизат годишно в бюджета на Варна от туристическа и концесионна такса, от които реално в туризма се връщат около 400 000 лв., и то основно в неефективно участие на туристически борси.

Общината може много да помогне на туризма, като върне обществения ред в курортите, заяви Чавдар Трифонов. Според него в тази си функция трябва да влезе общинска полиция.

„Знам какво иска туристът, идвайки във Варна – да прочете за града още в бордното списание на самолета, да знае месеци преди да тръгне на какви интересни събития може да отиде по време на престоя си, да намери в хотела си карта със забележителности и атракции и рекламни материали. Това не са непостижими неща. Вярвам, че мога да направя така, че във Варна да има работещ туризъм, защото това е разкриване на работни места и повече доходи“, заяви Трифонов. Той гарантира на бранша добър екип и тясна връзка с бизнеса, както и създаването на целогодишен конкурентен продукт в сектора.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.