На 6 април 2020 да почерпят

Девите да овладеят емоцията си, Скорпионите да не се поддават на ласкателствата – Дневният хороскоп на Алена

Иде бум на малоумни самоделни прически COVID-19 сам признал всичко пред руските учени

Свидетел предупредил полицията, че ще го застрелят На гроба на Мариян Марата се появила бележка с имената на килърите му

300 000 проститутки без препитание

СЗО преосмисля позицията си за маските (ИНФОГРАФИКА)

Картини под карантина Фантазьори създават шедьоври от тоалетна хартия, фолио, тенджери и домакински уреди

Отрицателни са пробите на контактните с народния представител Даниела Малешкова

Най-красивите близначки катерят модния Олимп 10-годишните Ава и Лия спасяват баща си от рак

Пандемията роди ново пиратство Винят САЩ, че отмъкват медицински пратки

Един болен от COVID-19 може да зарази 400 души

Защо Стийв Карел напусна „Офисът“

Горски пожар повиши нивата на радиация край Чернобил (ВИДЕО)

Бутици шият маски, за да избегнат фалит Захвърлиха роклите, правят само предпазните материали

Реанимират мярката 60/40 (обзор)

По 30 000 коли на ден минават през Владая

Всеки ден по около 30 000 коли пътуват между Перник и София през прохода Владая в двете посоки. Това показват данните от новата система на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) за автоматизирано броене на трафика, съобщи Мирослав Ценов от АПИ. На практика там би трябвало да има магистрала, докато сега почти целият път е с общо три ленти.

За сравнение – по Южната дъга на Околовръстното шосе, която е с три пъти повече ленти от Владая, минават по 25 000 коли на ден. В същото време по другия път за влизане в столицата от западна посока освен Владая – магистрала „Люлин“, средният трафик е 15 000 коли на денонощие, показват данните. Аутобанът обаче се ползва предимно от камиони, на които е забранено да минават през Владая.

Системата за автоматично броене включва 100 преброителни пункта в страната. Камерите, монтирани на всеки пункт, не могат да засичат скоростта на колите и да различават регстрационните номера, тяхната цел е да определят само габаритите. Неотдавна от Пътна полиция се оплакаха, че АПИ не й позволява да монтира на пунктовете нейни камери и радари. Според фирмата, която е монтирала рамките над пътищата, това може да стане само на около 30% от съоръженията. На останалите рамките са Г-образни и при претоварване с още техника може да се счупят.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.