Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

По 30 000 коли на ден минават през Владая

Всеки ден по около 30 000 коли пътуват между Перник и София през прохода Владая в двете посоки. Това показват данните от новата система на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) за автоматизирано броене на трафика, съобщи Мирослав Ценов от АПИ. На практика там би трябвало да има магистрала, докато сега почти целият път е с общо три ленти.

За сравнение – по Южната дъга на Околовръстното шосе, която е с три пъти повече ленти от Владая, минават по 25 000 коли на ден. В същото време по другия път за влизане в столицата от западна посока освен Владая – магистрала „Люлин“, средният трафик е 15 000 коли на денонощие, показват данните. Аутобанът обаче се ползва предимно от камиони, на които е забранено да минават през Владая.

Системата за автоматично броене включва 100 преброителни пункта в страната. Камерите, монтирани на всеки пункт, не могат да засичат скоростта на колите и да различават регстрационните номера, тяхната цел е да определят само габаритите. Неотдавна от Пътна полиция се оплакаха, че АПИ не й позволява да монтира на пунктовете нейни камери и радари. Според фирмата, която е монтирала рамките над пътищата, това може да стане само на около 30% от съоръженията. На останалите рамките са Г-образни и при претоварване с още техника може да се счупят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.