1,25 млн. евро за пощенски гълъб

Падат акциите на чиновника в 142 закона Хората няма да бъдат „куриери” между различни служби

Ердоган: Нападатели, взимащи на прицел Турция, ще бъдат връщани в „ковчези“

Какво трябва да знаете, ако работите на срочен трудов договор

Русия призна Република Северна Македония

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 19 март 2019

Холандската полиция е задържала заподозрения за стрелбата в Утрехт

Българка в Утрехт: Притеснени сме, че нападателят все още е на свобода

Корнелия Нинова за атентата в Утрехт: Да бъдем единни и съпричастни в борбата срещу тероризма

Подписан бе новият колективен трудов договор в сферата на образованието в Търново

Елена Йончева: Членовете на БСП гласуваха демократично листата за евровота

Всеки трети с по-ниска пенсия 57% ще получат увеличение заради новата формула за изчисление на парите

Средношколци от 21 училища участваха в Национално ученическо състезание в Стопанска академия

Болници ще затварят заради липса на сестри Здравни работници от цялата страна излязоха на протест

Спецсъдът пусна Миню Стайков под гаранция от половин милион лева

По 30 000 коли на ден минават през Владая

Всеки ден по около 30 000 коли пътуват между Перник и София през прохода Владая в двете посоки. Това показват данните от новата система на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ) за автоматизирано броене на трафика, съобщи Мирослав Ценов от АПИ. На практика там би трябвало да има магистрала, докато сега почти целият път е с общо три ленти.

За сравнение – по Южната дъга на Околовръстното шосе, която е с три пъти повече ленти от Владая, минават по 25 000 коли на ден. В същото време по другия път за влизане в столицата от западна посока освен Владая – магистрала „Люлин“, средният трафик е 15 000 коли на денонощие, показват данните. Аутобанът обаче се ползва предимно от камиони, на които е забранено да минават през Владая.

Системата за автоматично броене включва 100 преброителни пункта в страната. Камерите, монтирани на всеки пункт, не могат да засичат скоростта на колите и да различават регстрационните номера, тяхната цел е да определят само габаритите. Неотдавна от Пътна полиция се оплакаха, че АПИ не й позволява да монтира на пунктовете нейни камери и радари. Според фирмата, която е монтирала рамките над пътищата, това може да стане само на около 30% от съоръженията. На останалите рамките са Г-образни и при претоварване с още техника може да се счупят.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.