Шведи раздадоха на германците билети за вкъщи

На 22 юни 2018 да почерпят

Отказаха електрическа количка на диабетик с байпас и без крака – ръцете му били здрави

Мелания Тръмп посети деца на имигранти в център на границата с Мексико

Доналд Тръмп: Пълната денуклеаризация на КНДР вече е започнала

80 деца без училищен покрив заради некачествен строеж Родители на протест, община Варна сезира прокуратурата

Димитър Данчев: За какви чужди инвеститори говорят управляващите, като не осигуряват нормални условия да функционира една индустриална зона?

Конфискуват имоти на избягали бандити В ЕС са иззети само 1,1% от всички приходи от престъпна дейност

Пожар край Пловдив изпепели стотици декари житни блокове

Вируси може да създават условия за появата на болестта на Алцхаймер

Четири хеликоптера извозваха туристи, блокирани на швейцарски връх заради авария на лифт

Полиците „Каско“ може да поскъпнат

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 22 юни 2018

Съдът отхвърли иска на „Антикорупция“ за отнемане на 3,6 млн. лв. от осъдения до живот Георги Вълев Делото е било прекратено, защото проверката на КПКОНПИ продължила повече от 10 месеца

Уволниха директорка заради скандална торта (обзор)

Прокуратурата: Само 4,5% от убийците на пътя са в затвора

Само 4,5% от осъдените за транспортни престъпления са получили ефективни наказания “лишаване от свобода”. Най-често – в 54,2% от делата, убийците на пътя са получавали “пробация”, 25,8% от тях са се отървали с условни присъди. Процесите, приключили с глоби, са 14,4%. Това сочи доклад на Върховната касационна прокуратура, който изследва движението и резултатите от наказателните производства от 2010 до 2014 г.

Магистратите оценяват като хаотични и несинхронизирани промените, правени през последните 5 години в законите. Основният им извод е, че е необходимо преосмисляне на системата от наказания, като акцентът падне върху административните наказания. В това число разширяване обхвата на принудителните мерки като временно отнемане на книжката и спиране от движение на автомобила, с който е извършено нарушението.

“През 5-годишния изследван период се наблюдава тенденция към постоянно намаляване на броя на установените нарушения, като този спад през 2014 г. е драстичен”, категорични са прокурорите. И напомнят, че КАТ е спрял да глобява, въпреки че катастрофите са се увеличили спрямо 2013 г., а жертвите са се увеличили с 10% спрямо двете предходни години. В доклада е оставено без коментар оправданието на катаджиите, че те са престанали да снимат с мобилните камери заради тълкувателното решение на Върховния административен съд.
Друг извод на прокуратурата е, че трябва да се опростят процедурите и да се повиши ефективността при налагането на глоби и принудителни административни мерки.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.