Хубчев сменя половината отбор срещу Кипър

На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Губернатор иска градска железница и тунел в еврорегиона Русе – Гюргево

Русе може да има градска железница като част от обществения транспорт, съобщиха от областната управа. Обявената обществена поръчка за предизвестиционно проучване се финансира по обявената обществена поръчка с 37 500 лв. от държавния бюджет. Целта е градската железница да свърже кварталите с промишлените зони и индустриалния парк край Дунав мост и близкия град Мартен, като разтовари автомобилния трафик.

Идеята се обсъжда от 5 г. „Булмаркет ДМ“ АД е готов да изгради и да обслужва градската железница. Първият частен жп превозвач притежава 17 км жп линии от гара Русе Север през гара „Булмаркет“ до бившия комбинат за тежко машиностроене /КТМ/ в източната промишлена зона. Проектът включва 10 спирки, като железницата ще обслужва близо 3000 работници от предприятия по маршрута.

Хората ще пътуват в мотрисите с безконтактни карти, които ще се зареждат от работодателите им. За пътниците ще има т.нар. безкупейни вагони с по 158 места или мотрисни влакове „Дезиро“. За да заработи железницата, трябва да се промени общинската схема за градския транспорт.

Железницата може да продължи и до Гюргево. Така ще се облекчи движението в трансграничния регион, докато се реши дали ще се разшири Дунав мост или ще се изгради тунел под реката. Губернаторът на Русе вече обяви идеята си, с която могат да се пренасочат преминаващите ТИР-ове на българо-румънската граница.

Снимка авторът

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.