Великобритания може да остане под карантина в продължение на половин година

Американски учен: До 200 000 души ще загинат от коронавируса в САЩ

Норман Рийдс иска да има сексуална връзка Досега персонажът му в „Живите мъртви” нямаше никакъв личен живот

Недостигът на храни вдига цените

756 души са починали в Италия за последното денонощие

Кои лекарства действат срещу COVID-19 СЗО стартира пробно тестване на 4 потенциални лечения на коронавируса

92 акта заради разходки са съставени в Пловдив само за ден

Учителите изтощени от онлайн образованието 12-часов работен ден имат повечето преподаватели

Фризьорки режат платове за маски От 2 до 10 лева струват самоделни изделия, слагат им и активен въглен

COVID-19 намали жертвите на пътя

Финансовият министър на германската провинция Хесен се е самоубил заради коронавируса

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 30 март 2020

Онлайн изложба събира творби на Фрида Кало

ЧСИ-тата дариха 52 300 лева на „Александровска“

Топ производител на ръкавици изнемогва Търсенето значително надхвърля капацитета на продукция

Депутатите отхвърлиха патентния данък за такситата (Видео)

Само лицензирани превозващи ще могат да упражняват таксиметрова дейност. Отпадна предложението за въвеждане на патентен данък за такситата.

„За“ промените на първо четене гласуваха 71 народни представители, „против“ бяха 38, а „се въздържаха“ 42. Промените подкрепиха ГЕРБ, но срещу патентния данък се обявиха 30 депутати от БСП, от ДПС, от Реформаторския блок и Патриотичния фронт се въздържаха, заедно с техните колеги от БДС, съобщи Нова телевизия.

С промените в Закона за местните данъци, за всеки автомобил ще трябва да се плаща между 400 и 1000 лева, в зависимост от решението на всяка община. В момента таксиметеровите шофьори плащат данък-печалба, както и такса към общината, която за София и 50 лева на година.

Срещу промените се обяви и транспортният министър Ивайло Московски. Той заяви, че дори да бяха приети тези промени, физически е невъзможно административно да се направи пререгистрация на 26-те хиляди таксиметрови автомобили у нас и техните фискални устройства.

„Този срок е абсолютно недостатъчен. Колегите, които разбират от финанси, ще кажат, за префискализиране на апаратите. Ако приемем, че някакъв процент от тези 20 и няколко хиляди регистрирани автомобили, решат самите те да минат по процедура, за да бъдат самите те превозвачи, а не наети на трудов договор, процедурата в Автомобилна администрация по закон е един месец. Ако приемем, че дори да я оптимизираме по някакъв начин, дори да я намалим наполовина, сами си давате сметка, че става въпрос за… вероятно хиляди биха проявили желание да се регистрират като превозвачи. Няколко хиляди човека по един месец, означава поне година или дори повече”, каза транспортният министър Ивайло Московски.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.