Над 100 безплатни културни събития Йорданка Фандъкова представи лятната арт програма на София

Кръводаряване в деня на Левски

Обвинената за подкуп бивша шефка на ТЕЛК-Ловеч е на свобода срещу 3000 лева

Наесен поскъпват ваканциите, купени през туроператори Заради данъчна наредба фирмите фалират или се местят в чужбина

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 юли 2019

Отхвърлиха намаляване на ДДС върху лекарствата

Разследват мним архитект във Велико Търново 60-годишен строителен техник години наред се титулувал без да има ценз

Кадър на ДАНС поема военното разузнаване

Разследват корупция при доставки за ВВС Дружеството “Балкантел” е изпълнявало поръчки на НЕК, АЕЦ “Козлодуй”, “Булгартрнасгаз” и др.

Д-р Димитров гръмнал Плъха при самоотбрана (обзор) 2 г. условно за лекаря от Пловдив, застрелял крадец

Правят проучване за контрабандата на горива При алкохола няма проблем за бюджета

7 години от атентата на Летище Бургас Посланикът на Израел Ирит Лилиан: Силата на живота е по- силна от тази на разрушението

Граждани почетоха паметта на Васил Левски в София (СНИМКИ)

Брюксел иска мониторинг за всички страни членки на ЕС

Избиват и диви прасета заради чумата Само горски ще стрелят в районите на огнищата

Българска компания създаде ядлива натурална козметика и включи лютите чушки в тайните си за красота

Wooden Spoon е българска марка за натурална био козметика, използваща единствено сурови и необработени натурални съставки в своите продукти, които дори могат да се ядат.

Био козметиката е все по-търсена на пазара ни и конкуренцията в този сектор нараства всеки ден. Едни от малкото български продукти за красота и грижа за бебето с напълно естествени органични съставки – без абсолютно никаква химия и синтетика – са тези на бързоразвиващата се родна марка Wooden Spoon.

Козметика се произвежда само от био сертифицирани сурови органични масла и билкови екстракти без термична обработка над 38 °C. По този начин напълно се запазват полезните свойства на безценните масла и билки. В продуктите няма изкуствени консерванти, парабени, петролни продукти, силикон, оцветители, синтетични или минерални съставки и не се използва вода за разреждане.

Един от хитовите продукти на марката е известния вече серум против косопад с люти чушки. Той съдържа редица благородни масла, като най-силното е олиото от семена на люта чушка. Действието му е загряващо, спиращо косопада и стимулиращо растежа на косъма и прави косата по-здрава, дава й жизненост и еластичност.

Wooden Spoon организира и козметични работилници, по време на които самата основателка на марката учи участниците да правят козметика в домашни условия.
Според нея, така хората започват да ценят повече силите на природата и да разпознават качествените и ефективни козметични продукти.

Младата компания е силно отговорна към природата и обществото – лабораторията е без отпадъци, а неизползваните при производството материали се рециклират. Екипът стимулира интереса на студенти и млади специалисти към професионалните занимания с козметика и подпомага организации и сдружения, които търсят природни решения в борбата с различни кожни проблеми.

Българските потребители и бюти блогъри  оцениха високо иновативното и отговорно отношение на Wooden Spoon към красотата и здравето, а продуктите на марката са търсени и на международния пазар.

www.woodenspoon.eu

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.