Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 28 февруари 2020

На 28 февруари 2020 да почерпят

Дневният хороскоп на Алена за петък, 28.02.2020

Почина началникът на отбраната ген. Андрей Боцев

ФБР пише за Хемингуей, Елвис, Ленън и Марлене Избрани текстове от личните досиета на знаменитостите

Жертвите на коронавируса в Италия станаха 17

Президентът връчи награди за отговорен бизнес

Емисиите от фини прахови частици в Стара Загора са под нормите

Нови 14 случая на коронавирус в Германия

Путин отказал да ползва двойници Предлагали му от съображения за сигурност

Трус с магнитуд 3,1 по Рихтер бе регистриран в Албания

Вирус истерия тресе България (обзор) В аптеките няма дезинфектанти, маски, термометри и противогрипни препарати

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 28 февруари 2020

Кметовете в община Сливен ще разясняват на хората за коронавируса, нюкясълската болест и инфлуенцата

Затвор за турски гражданин, причинил катастрофа с една жертва и трима ранени

Съкращават кондуктори в градския транспорт на Русе

46 служители, предимно кондуктори в обществения транспорт на Русе, ще останат за работа след 28 ноември т.г. Уведомлението за масови съкращения е депозирано от градския превозвач „ЕГЕЕД – Русе“, съобщи директорът на Бюрото по труда Румен Януаров. Вероятната причина е финансовото състояние на дружеството. Преди месеци лидерът на КНСБ Пламен Димитров заяви, че работниците в предприятието са в стачна готовност и ще се иска оставката на директора.

Още в началото на т.г. шефът на „ЕГГЕД-Русе“ Николай Къдрев поиска 280 000 лв. допълнителна субсидия от общината заради започналата подмяна на тролейбусната мрежа. На толкова се оценяват пропуснатите ползи от ремонта по трасето до август. Загубите са от спирането на тролейбусни линии и текущи разходи за поддръжка. По някои маршрути билетите в тролеите се продават от шофьора.

„ЕГГЕД Русе“ не е в добро финансово състояние и ако не се намерят средства, компанията майка може да обяви русенското си поделение във фалит. Общината има 35% дялово участие в капитала на дружеството. Ако чуждестранният инвеститор се оттегли, трябва да се търси нов тролейбусен превозвач.

От общината отхвърлиха допълнително плащане, защото при финансов одит могат да я санкционират заради „свръхкомпенсация на субсидията“. Тролейбусната мрежа се подменя като част от проекта за интегриран градски транспорт на Русе. Строителството се финансира с над 29 млн.лв. по ОП „Регионално развитие“ и от общината.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.